پویان جوان شهرستانی است که پس از دریافت مدرک لیسانس مدیریت، در شرکتی استخدام می شود که مرجان امینی مدیریت آن را به عهده دارد. مرجان که از همسرش...

به گزارش جام جم آن لاین،پخش مجموعه تلویزیونی "تاوان" به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی از 22 خردادماه در شبکه سه شروع می‌شود. 
این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی مجید مولایی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 20:45 از شبکه سه روی آنتن می رود.
نگارش فیلمنامه مجموعه "تاوان" در 20 قسمت 45 دقیقه ای بر عهده علیرضا معتمدی و آرش برهانی بوده است.
 در این مجموعه پژمان بازغی، رضا رویگری،مینا لاکانی ، مریم کاویانی، مهرداد ضیائی،سارا خوئینی ها،  شهنام شهابی، مهران رنجبر، کیانوش گرامی، رامتین راستاد، آشا محرابی، احمد ساعتچیان، کاظم هژیرآزاد، مختار سائقی، آزاده ریاضی، فرج اله گل سفیدی، شاه علی سرخانی، جعفر عروجی، فریما ارباب و ... بازی کردند.
در خلاصه داستان مجموعه "تاوان" آمده است: پویان جوان شهرستانی است که پس از دریافت مدرک لیسانس مدیریت، در شرکتی استخدام می شود که مرجان امینی مدیریت آن را به عهده دارد. مرجان که از همسرش سعید مدتهاست جدا شده و پسر بزرگی بنام هومن دارد شرایط روحی مناسبی نداشته و بشدت احساس تنهایی می کند. پویان به او پیشنهاد ازدواج می دهد و مرجان که تصور می کند این ازدواچ آرامش را به او باز خواهد گرداند، می پذیرد و ....
سایر عوامل این پروژه عبارتند از  میرتولید: جعفر عروجی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: روزبه سجاد حسینی، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، طراح گریم: سودابه خسروی، صدابردار: منصور شهبازی، طراح صحنه ولباس: منصوره یزدان جو، عکاس: نادر فوقانی، منشی صحنه: فهیمه کرمی، تدوین : مستانه مهاجر و صداگذار : فرامرز ابوالصدق.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir