علاقه‌مندان نادر اخیرا پیامی را برای دوست‌داران و خوانندگان آثارش از طریق پست الكترونیك می‌فرستند كه در این پیام می‌خواهند هركس به كارهای فرهنگی علاقه‌مند است و می‌خواهد از نادر ابراهیمی حمایت كند می‌تواند...

به گزارش فارس، همسر نادر ابراهیمی بیان داشت: آثار منتشر نشده وی پس از تبدیل منزلش به موزه و سرای نادر ابراهیمی در اختیار دوست‌داران و عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 فرزانه منصوری همسر مرحوم نادر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: نادر اثر منتشر نشده دارد ولی منتظریم بنیاد نادر ابراهیمی به ثبت برسد و منزلش به موزه و سرای نادر تبدیل شود تا ما این آثار را از گوشه و كنار جمع‌آوری و در اختیار عموم قرار دهیم.
وی افزود: علاقه‌مندان نادر اخیرا پیامی را برای دوست‌داران و خوانندگان آثارش از طریق پست الكترونیك می‌فرستند كه در این پیام می‌خواهند هركس به كارهای فرهنگی علاقه‌مند است و می‌خواهد از نادر ابراهیمی حمایت كند می‌تواند كمك كند منزل او از حالت مسكونی درآید تا ما بتوانیم در این سرا، رمان‌ها، ترانه‌ها، اشعار، تحقیقات، فیلمنامه‌ها و سخنرانی‌های وی را ارائه دهیم.
به گفته همسر نادر ابراهیمی قرار است از این به بعد دوست‌داران وی در روز تولد او كه فروردین ماه است دور هم جمع شوند.
دو سال پیش در چنین روزی نادر ابراهیمی درگذشت.
ابراهیمی در 14 فروردین سال 1315 در تهران به‌دنیا آمد. او در حوزه‌های شعر، داستان، رمان، ادبیات كودكان و نوجوانان، مستند، تحقیق و پژوهش فعالیت‌های ارزنده‌ای دارد.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com