فیلم درباره مرد میانسالی است که به دلیل قتل یک جوان در آستانه قصاص است. خانواده وی در تلاش برای جلب رضایت اولیا دم هستند و در این رابطه مبلغی را به عنوان پول دیه جور می‌کنند. اما پول...

به گزارش مهر،فیلم سینمایی «کیفر» ساخته حسن فتحی با 17 سینما در تهران از 19 خرداد ماه به نمایش در می‌آید.
این فیلم در سینماهای عصرجدید، پردیس ملت، پردیس زندگی، اریکه ایرانیان، آزادی، فرهنگ، پردیس تماشا، مرکزی، رازی، جی، فرهنگسرای بهمن، فرهنگسرای دختران، فرهنگسرای اشراق، میلاد، ماندانا، موزه سینما و فرهنگسرای قانون به روی پرده می رود.
همچنین «کیفر» در شهرهای مشهد، یزد، شیراز، اصفهان، اهواز، اردبیل، بندرانزلی و... به طور همزمان اکران عمومی می شود. کار ساخت تیزر و آنونس این فیلم را آرش معریان انجام داده است و به زودی تبلیغات آن آغاز می شود.
مریلا زارعی، مصطفی زمانی، امیر جعفری، هانیه توسلی، جمشید شاه محمدی، مینا جعفر زاده، کیانوش گرامی، سینا رازانی، امیر حسین فتحی، طوفان مهردادیان و جمشید هاشم پور، انوشیروان ارجمند و پردیس افکاری  از بازیگران«کیفر» هستند.
فیلمنامه این فیلم را علیرضا نادری و حسن فتحی نوشته‌اند. فیلم درباره  مرد میانسالی است که به دلیل قتل یک جوان در آستانه قصاص است. خانواده وی در تلاش برای جلب رضایت اولیا دم هستند و در این رابطه مبلغی را به عنوان پول دیه جور می‌کنند. اما پول هنگام انتقال آن از بانک توسط چند سارق دزدیده می‌شود.
«کیفر» در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مریلا زارعی دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com