عمو پورنگ
سری جدید برنامه «عمو پورنگ» از اواسط تیرماه به روی آنتن می‌رود تا پخش قسمت‌های اول این برنامه با مسابقات جام جهانی تداخل پیدا نكند؛ از اواسط تیر ماه...
 
تهیه‌كننده برنامه «عموپورنگ» اعلام كرد: ویژه برنامه تابستانی عموپورنگ امسال به دلیل پخش مسابقات جام جهانی فوتبال، از 15 تیر ماه آغاز می‌شود.
مسلم آقاجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا درباره ویژه برنامه تابستانی «عموپورنگ»، خاطرنشان كرد: سری جدید برنامه «عمو پورنگ» از اواسط تیرماه به روی آنتن می‌رود تا پخش قسمت‌های اول این برنامه با مسابقات جام جهانی تداخل پیدا نكند؛ از اواسط تیر ماه حجم بازی‌ها كمتر می‌شود و مسابقات نیمه نهایی شب‌ها به روی آنتن خواهد رفت كه فرصت مناسبی برای آغاز سری جدید خواهد بود.
وی ادامه داد: در ویژه برنامه تابستانی «عموپورنگ»، بوستان دوستان پورنگ را داریم كه آیتم‌هایی چون سینما صبا، كتابخانه، نگهبانی و غیره را شامل می‌شود. هم‌چنین امیر محمد در سری جدید در نقش‌های مختلفی ظاهر می‌شود.
تهیه‌كننده «عموپورنگ» اظهار كرد: در سری جدید ممكن است از پدرها و مادرها برای حضور در برنامه دعوت كنیم.
او توضیح داد كه این برنامه هم اینك در مرحله انتخاب موضوع و ساخت دكور قرار دارد و در دكور از المان‌های پارك استفاده می‌شود.
آقاجان‌زاده به این پرسش كه آیا بمانند برخی برنامه‌های زنده كودك شبكه دو با مشكل استودیو برای اجرای این برنامه زنده مواجه نیستید؟ پاسخ منفی داد و گفت: ما مشكل استودیو را حل كرده‌ایم و استودیوی بسیار خوبی داریم.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir