این فیلم داستان زوجی جوان به نام پونه و فرهاد است كه پس از 15 سال زندگی مشترك حدود سه سال است از یكدیگر جدا شده‌اند. آشنایی پونه با یك مرد جوان انگیزه‌ای می‌شود تا...
 
به گزارش فارس، فیلم سینمایی «لج و ‌لجبازی» اولین ساخته «سیدمهدی برقعی» از نیمه تیرماه اكران خواهد شد.
 فیلم سینمایی «لج و ‌لجبازی» اولین ساخته «سیدمهدی برقعی» با پایان اكران «ازدواج در وقت اضافه» از نیمه تیرماه در گروه سینمایی قدس اكران خواهد شد.
براساس این گزارش، امیر جعفری، نیما شاهرخ‌شاهی، سارا خوئینی‌ها، سحر زكریا از بازیگران این فیلم هستند.
سیاوش خیرابی و سحر قریشی بازیگران سریال پرمخاطب «دلنوازان» نیز در اولین فعالیت سینمایی خود، قبل از حضور در این سریال در این فیلم ایفای نقش كرده‌اند.
فیلمنامه را حمید گرشاسبی براساس طرحی از رامبد جوان نوشته است.
این فیلم داستان زوجی جوان به نام پونه و فرهاد است كه پس از 15 سال زندگی مشترك حدود سه سال است از یكدیگر جدا شده‌اند. آشنایی پونه با یك مرد جوان انگیزه‌ای می‌شود تا فرهاد رقیب عشقی خود را از میدان به در كند.
عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، طراح چهره پردازی: مهدیه اعرابی، صداگذار: آرش قاسمی، آهنگساز: سعید اسدی، دستیار كارگردان و برنامه ریز: حجت ذیجودی، منشی صحنه: بهشته ناصری، جانشین تولید: علی رضایی.
براساس این گزارش، «سید مهدی برقعی» فیلم سینمایی «سفر به شرق» و فیلم‌های تلویزیونی «او شبیه گل داوودی بود»، «وقتی سفر كردیم» و «خاطره» را در كارنامه دارد.
 
  گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: .farsnews.com