شاهرخ خان
این ستاره بالیوود اظهار داشت: من از كودكی شیفته فوتبال و جام جهانی بودم. یادم می‌آید همیشه موقع برگزاری این مسابقات من و مادرم هر شب بیدار می‌نشستیم و...
 
  ستاره مطرح سینمای هند برای تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی راهی آفریقای جنوبی شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از كلكته‌تایمز، شاهرخ‌خان بخاطر شور و اشتیاق بسیاری كه به این رشته ورزشی دارد، روز سه‌شنبه(‌دیروز) به همراه آریان و سوانا (2 فرزندش) راهی ژوهانسبورگ شد تا از روز جمعه با شروع مسابقات بتواند به تماشای این پیكارها بنشیند.
این ستاره بالیوود اظهار داشت: من از كودكی شیفته فوتبال و جام جهانی بودم. یادم می‌آید همیشه موقع برگزاری این مسابقات من و مادرم هر شب بیدار می‌نشستیم و بازی‌ها را تماشا می‌كردیم. به این خاطر بازیكنانی مثل رودی فولر و كارل هاینتس رومینیگه از آلمان، سوكراتس از برزیل و دیگو مارادونا از آرژانتین،‌ چهره محبوب ما بودند.
این بازیگر 44 ساله تاكید كرد: با این شور و علاقه هیچوقت تماشای زنده بازی‌ها را از دست ندادیم. مادرم همیشه آرزو می‌كرد روزی فرا برسد كه همراه من در این مسابقات حضور یافته تا از نزدیك بتوانیم به تماشا بنشینیم.
شاهرخ خان در مورد تیم‌های مورد علاقه‌اش گفت: آرژانتین، برزیل، آلمان و اسپانیا را دوست دارم ولی انگلیس آنگونه كه می‌گویند خیلی هم خوب نیست.
وی ضمن تاسف از عدم محبوبیت این رشته ورزشی در شهر محل اقامتش كلكته، گفت: واقعا تعجب می‌كنم. شاید تنها ملتی در جهان باشیم كه این بازی‌ها شور و هیجانی در ما ایجاد نكرده است.
شاهرخ خان كه به همراه فرزندان و دوستانش بطور پیوسته فوتبال بازی می‌كند، گفت: الان طرفدار بازی كریستیانو رونالدو و كاكا هستم. در گذشته‌های دور از تماشای بازی زیكو، پلاتینی،‌ بكن‌باوئر، پائولو روسی، باجو و رونالدیینیو لذت می‌بردم.
جام‌جهانی از 21 خرداد با حضور 32 تیم در 8 گروه آغاز خواهد شد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com