پوریا پورسرخ
این فیلم که اسفندماه سال گذشته پروانه نمایش گرفته است، به زودی برای اکران عمومی ‌آماده می‌شود. «ناسپاس» که هم اکنون...

پوریا پورسرخ تابستان با ناسپاس می‌آید
پوریا پورسرخ اواخر تابستان امسال با «ناسپاس» جدیدترین فیلم «حسن هدایت»، میهمان سینماهای کشور می‌شود. این فیلم که اسفندماه سال گذشته پروانه نمایش گرفته است، به زودی برای اکران عمومی ‌آماده می‌شود. «ناسپاس» که هم اکنون آخرین مراحل روتوش و امور فنی را پشت سر می‌گذارد، تا شهریورماه روانه سینماهای کشور می‌شود. «ناسپاس» که مضمونی مذهبی- تاریخی دارد، داستان قوم بنی اسرائیل و حضرت موسی(ع) را با پرداختی متفاوت، به تصویر کشیده است. به جز پوریا پورسرخ، بازیگران دیگری ازجمله الناز شاکردوست، نیما شاهرخ شاهی، لیندا کیانی و خسرو دستگیر، در «ناسپاس» حضور دارند. «ناسپاس» چهاردهمین فیلم حسن هدایت است که تهیه کنندگی آن را، «سیدمحسن جاهد»، با مشارکت شبکه سحر برعهده دارد. پوریا پورسرخ فیلم های «چراغ قرمز»، «آناهیتا»، «خاطره» و «حرکت اول» را، در نوبت نمایش عمومی‌دارد.
 
لادن طباطبایی در یک الم شنگه سینمایی
لادن طباطبایی در فیلم سینمایی «الم شنگه» به کارگردانی «حسین قناعت»، جلوی دوربین رفت. فیلم برداری این اثر اواخر هفته گذشته آغاز شده و تاکنون، سی درصد از این مرحله را پشت سر گذاشته است. «الم شنگه» که مضمونی اجتماعی دارد، داستان یک ازدواج فامیلی را روایت می‌کند. ازدواجی که سبب آشتی پدران این زوج، پس از قهری طولانی می‌شود. اما این آشتی دوامی‌ندارد. چون پس از دعوای این زوج، مشکلاتی برای پدران آن ها پیش می‌آید. تمامی‌صحنه های این فیلم، در تهران جلوی دوربین می‌رود. به جز لادن طباطبایی بازیگرانی چون رامین راستاد، نفیسه روشن، رابعه اسکویی، عباس محبوب، کیانوش گرامی، بابک برجسته، زهره مجابی، حسن شکوهی، مهوش وقاری، حمید لولایی و علی برجسته، در «الم شنگه» ایفای نقش دارند. لادن طباطبایی که در فیلم هایی چون «باد و شقایق»، «همسر دلخواه من»، «خواهران غریب»، «حکم» و «زن ها فرشته اند» بازی کرده است، فیلم «خاطره» نادر طریقت را در نوبت نمایش عمومی ‌دارد.
سحر قریشی و یک دردسر بزرگ
سحر قریشی به زودی با فیلم سینمایی «دردسر بزرگ» به کارگردانی «مهدی گلستانه»، میهمان سینماهای کشور می‌شود. این فیلم که مضمونی کمدی دارد، ماجرای یک جوان ساده دل روستایی را روایت می‌کند که دچار یک سری سوءاستفاده ها می‌شود که در نهایت، به سود او تمام می‌شود. فیلم نامه «دردسر بزرگ» را «قربان محمدپور» نوشته است. به جز سحر قریشی بازیگران دیگری چون حامد کمیلی، فتحعلی اویسی، لیلا اوتادی، رضا داوودنژاد، بهاره افشاری، احمد پورمخبر، محمد شیری، کیانوش گرامی، مختار سائقی، محسن قاضی مرادی، عباس محبوب و سارا منجزی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. سحر قریشی سال گذشته با سریال «دل نوازان»، میهمان قاب شیشه ای بود. وی فیلم «لج و لجبازی» را نیز در نوبت اکران دارد.
 
بهزاد خداویسی و حکایت پرتاب یک ماهواره
بهزاد خداویسی در مجموعه تلویزیونی «یک روز قبل» به نویسندگی و کارگردانی «صادق کرمیار»، ایفای نقش خواهد کرد.این سریال که تهیه کنندگی آن را «محسن علی اکبری» برعهده دارد، در رامسر جلوی دوربین خواهد رفت. تصویربرداری «یک روز قبل» در رامسر، تهران و کشور لبنان انجام می‌شود. در این سریال هفت قسمتی، پانزده بازیگر، ایفاگر نقش های اصلی هستند. طبق برنامه ریزی های انجام شده، «یک روز قبل»، پس از پشت سر گذاشتن مراحل تصویربرداری، تدوین و صداگذاری در هفته دفاع مقدس از شبکه اول سیما پخش می‌شود. فیلم نامه «یک روز قبل» توسط «صادق کرمیار» نوشته شده است. داستان این سریال درباره ماهواره «امید» و جریاناتی است که قصد دارند مانع پرتاب این ماهواره شوند. به جز بهزاد خداویسی بازیگران دیگری چون حمیدرضا پگاه، سارا خوئینی ها، محمدرضا داوودنژاد، علی رام نورایی، افشین نخعی، اتابک نادری، آزاده شمس، احترام سادات حبیبیان و سیروس همتی، در «یک روز قبل» ایفای نقش خواهند داشت.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com