به دلیل اعتراض به وضعیت ناعادلانه اكران این فیلم سكوت می‌كنم و با هیچ یك از نشریات و مطبوعات گفت‌وگویی درباره این فیلم انجام نخواهم داد...
 
به گزارش ایسنا،حسن فتحی در اعتراض به وضعیت اكران فیلم «كیفر» سكوت اختیار كرد.
این كارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره سومین ساخته سینمایی‌اش گفت: به دلیل اعتراض به وضعیت ناعادلانه اكران این فیلم سكوت می‌كنم و با هیچ یك از نشریات و مطبوعات گفت‌وگویی درباره این فیلم انجام نخواهم داد.
فیلم «كیفر» به نویسندگی علیرضا نادری، سومین فیلم حسن فتحی پس از دو فیلم «پستچی سه بار درنمی‌زند» و «ازدواج به سبك ایرانی» است كه با حضور بازیگرانی همچون مریلا زارعی، هانیه توسلی، امیر جعفری، مصطفی زمانی، جمشید هاشم‌پور و ... ساخته شده است.
حسن فتحی در جشنواره‌ی فیلم فجر گفته بود:«در طول فعالیتم در سینما، نخستین فیلمم «ازدواج به سبك ایرانی» را برای مخاطبان عام و فیلم دومم «پستچی سه بار در نمی‌زند» را برای مخاطبان خاص ساختم. اما در فیلم «كیفر» تلاش كرده‌ام هر دو گروه تماشاگران عام و خاص را مورد توجه قرار بدهم.»
به گزارش ایسنا، اكران فیلم سینمایی «كیفر» ساخته‌ی حسن فتحی از چهارشنبه ـ 19 خرداد ماه در گروه سینمایی «عصر جدید» آغاز شده است و سعید سعدی تهیه‌كننده این فیلم گفته بود:پنج‌شنبه به ما گفتند كه فیلم ما جایگزین «آدم‌وحوا» شده است و اكران‌اش از چهارشنبه آغاز می‌شود كه ما با عجله مشغول آماده‌كردن فیلم هستیم.
 
  گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir