طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش ششم ژوئن بود، 243 هزار نسخه از این آلبوم به فروش رفت. این آلبوم سومین آلبوم این خواننده است که در مقام اول جدول آلبوم‌های پرفروش می‌ایستد...
 
به گزارش خبر آن لاین،  آلبوم «به سوی دریا» به خوانندگی جک جانسون با فروش بسیار خوب به بازار خواب‌آلود موسیقی جان داد و در صدر جدول آلبوم‌های پرفروش نشست.
«به سوی دریا» اولین آلبوم جانسون در دو سال اخیر است. طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش ششم ژوئن بود، 243 هزار نسخه از این آلبوم به فروش رفت. این آلبوم سومین آلبوم این خواننده است که در مقام اول جدول آلبوم‌های پرفروش می‌ایستد.
فروش بیش از 200 هزار نسخه این آلبوم تازه به بازار آمده شاید موجب خوشحالی تولیدکنندگان آلبوم‌های موسیقی شود، اما فروش دیگر آلبوم‌های جدول نشان از بازار راکد موسیقی دارد.
آلبوم «دنیای من 2.0» به خوانندگی جاستین بیبر با رشد فروش چهار درصدی یک پله در جدول بالا آمد. 52 هزار نسخه از این آلبوم در این هفته به فروش رفت.
«بهترین‌های برنامه» که سومین آلبوم از موسیقی‌های سریال «گِلی» است دو پله سقوط کرد و با 45 هزار نسخه فروش و 29 درصد کاهش فروش سوم شد. تهیه‌کننده این آلبوم شبکه فاکس است و احتمالا هفته آینده آلبوم سریال «سفر به مناطق» را نیز عرضه کند.
بسیاری از جایگاه‌های جدول بدون تغییر نسبت به هفته گذشته ماندند. «اکنون به تو نیازمندم» کار گروه لیدی آنت‌بلوم با 41 هزار نسخه فروش ( 12 درصد افت فروش) رتبه چهارم را حفظ کرد.
«ریموند علیه ریموند» به خوانندگی آشر هم رتبه پنجم هفته پیش خود را با 35 هزار نسخه فروش حفظ کرد.
آلبوم «شهرت» به خوانندگی لیدی گاگا که 84 هفته است در میان 10 آلبوم پرفروش است با 33 هزار نسخه فروش مثل هفته پیش ششم شد.
آلبوم «زنده از تروبادور» با فروش 25 هزار نسخه دو پله در جدول بالا آمد و در رتبه هفتم قرار گرفت.
دو آلبوم جدید نیز با فروش‌های ناامیدکننده وارد جدول شدند؛ «ستاره راک» به خوانندگی تایو کروز با 24 هزار نسخه فروش و آلبوم «امتحان‌شده و اصل» به خوانندگی کلی آیکنز با 22 هزار نسخه فروش به ترتیب هشتم و نهم شدند.
کشنا نیز با آلبوم «جانور» به لطف پخش آهنگ‌هایش از رادیو هفت پله در جدول بالا آمد و با 20 هزار نسخه فروش در رده دهم ایستاد.
آلبوم دیگری از سریال «گلی» و موسیقی متن «کسوف» قسمت جدید مجموعه فیلم‌های پرطرفدار «گرگ و میش» رقبای اصلی صدر جدول هفته آینده هستند.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir