آقا یوسف، بازنشسته، از پنج سال پیش پنهان از چشم دخترش در خانه‌های مردم كار می‌كند. حوادثی كه در این خانه‌ها، به ویژه در دومین خانه رخ می‌دهد، مستقیماً به او ربط پیدا می‌كند و زندگی او را دگرگون می‌سازد...
 
به گزارش فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «آقا یوسف» به كارگردانی علی رفیعی از مرز 60 درصد گذشت و قرار است اواسط تیر به پایان برسد.
 «مرتضی متولی» تهیه‌كننده این فیلم ضمن اعلام مطلب فوق به خبرنگار ما گفت: با پایان فیلمبرداری در لوكیشن كلانتری، در حال حاضر در یكی دیگر از لوكیشن‌های اصلی فیلم و در خانه‌ای در تجریش مشغول ادامه تولید هستیم.
وی اضافه كرد: مسئولان كلانتری نهایت همكاری را با ما انجام دادند و در حال حاضر تولید نیز با پشت سر گذاشتن 60 درصد از نیمه گذشته است.
متولی اولین نمایش فیلم را جشنواره فیلم فجر سال جاری عنوان كرد و افزود: طبق پیش‌بینی‌هایمان فیلم اواخر مهرماه به‌طور كامل آماده خواهد شد و قصد داریم اولین نمایش آن را در جشنواره فیلم فجر قرار دهیم.
وی در پایان گفت: با پایان تصویربرداری مراحل فنی از جمله تدوین آغاز خواهد شد كه به‌تازگی مذاكراتی نیز با یكی از تدوین‌گران با سابقه سینما انجام داده‌ایم.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فیلمبرداری دومین فیلم بلند دكتررفیعی اواسط تیرماه به پایان خواهد رسید.
مهدی هاشمی، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، پگاه آهنگرانی، لادن مستوفی، مریم سعادت، سهیلا رضوی، ستاره اسكندری، لیلا بلوكات، داریوش موفق، رویا میرعلمی به همراه هنرمند خردسال ملیكا پارسا و با معرفی مینا خسروانی و با حضور صابر ابر بازیگران اصلی این فیلم هستند.
«آقا یوسف» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: آقا یوسف، بازنشسته، از پنج سال پیش پنهان از چشم دخترش در خانه‌های مردم كار می‌كند. حوادثی كه در این خانه‌ها، به ویژه در دومین خانه رخ می‌دهد، مستقیماً به او ربط پیدا می‌كند و زندگی او را دگرگون می‌سازد...
سایر عوامل اصلی فیلم نیز عبارتند از: طراح صحنه: علی رفیعی، مدیر تولید: مرتضی متولی، مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش، صدابردار صحنه: مهدی صالح‌كرمانی، طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی، برنامه‌ریز و دستیار اول كارگردان: مانفرد اسماعیلی، منشی صحنه: مرجان تاجیك، عكاس: مسعود اشتری، مدیر تداركات: حیدر زرقومی و مشاور رسانه‌ای: امین داداشی.
 
آقا یوسف
 
آقا یوسف
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com