سعادت آباد» دومین همكاری هنگامه قاضیانی با مازیار میری، پس از «به آهستگی» خواهد بود. قاضیانی پیش از این در فیلم‌هایی چون به همین سادگی، بیداری رویاها...
 
به گزارش فارس، «هنگامه‌ قاضیانی» به جمع بازیگران، فیلم سینمایی «سعادت آباد» تازه‌ترین كار مازیار میری اضافه شد. این فیلم قرار است از 20 تیرماه كلید بخورد.
 «همایون اسعدیان» تهیه‌كننده این فیلم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: «هنگامه قاضیانی» در این پروژه حضور دارند و برای تكمیل بازیگران فیلم، در پی انتخاب یك بازیگر مرد، دیگر هستیم.
وی ادامه داد: لوكیشن فیلم انتخاب شده و «امیر اثباتی» طراحی و چیدمان آن را شروع كرده‌اند. لوكیشن اصلی كار، یك آپارتمان است كه چیدمان، نقاشی و دكورسازی آن آغاز شده است.
احتمالا 20 تیرماه فیلمبرداری این پروژه با اتمام كار «محمد آلادپوش» در پروژه دیگری شروع می‌شود.
به گزارش فارس، «سعادت آباد» دومین همكاری هنگامه قاضیانی با مازیار میری، پس از «به آهستگی» خواهد بود. قاضیانی پیش از این در فیلم‌هایی چون به همین سادگی، بیداری رویاها، طاووس‌های بی پر و نیلوفر بازی كرده و سیمرغ بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را برای بازی در «به همین سادگی» كسب كرده است.
براساس این گزارش، لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، امیر آقایی، هنگامه قاضیانی بازیگران «سعادت آباد» هستند.
محمد آلادپوش(مدیر فیلمبرداری)، امیر اثباتی(طراح صحنه)، مهرداد میركیانی(طراح گریم)، ساسان نخعی(صدابردار) از دیگر عوامل این فیلم هستند
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com