بابک بیات
مصطفی شیری، دانش‌آموخته رشته گرافیك دانشگاه سوره تهران فعالیت هنری خود را در سنین نوجوانی با نوشتن نقد فیلم و انجام گفت‌وگو و مصاحبه با...
  
مستند «بن‌بست» به كارگردانی مصطفی شیری سه‌شنبه 25 خردادماه به همت «انجمن تهیه‌كنندگان سینمای مستند ایران» در خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مستند «بن‌بست» به كارگردانی مصطفی شیری سه‌شنبه 25 خردادماه ساعت 18 به همت «انجمن تهیه‌كنندگان سینمای مستند ایران» در خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود.
نمایش این فیلم كه درباره «بابك بیات» آهنگساز مطرح سینمای ایران است، همزمان با سالگرد شصت و چهار سالگی اوست.
مصطفی شیری، دانش‌آموخته رشته گرافیك دانشگاه سوره تهران فعالیت هنری خود را در سنین نوجوانی با نوشتن نقد فیلم و انجام گفت‌وگو و مصاحبه با عوامل سینما در مطبوعات آغاز كرد. در سال 1376 به توصیه زنده‌یاد مسعود بهاری (نوسینده و منتقد) وارد انجمن سینمای جوانان شد. پس از فارغ‌التحصیلی از دوره یك‌ساله فیلمسازی انجمن كار خود را با دستیاری كارگردان در آثار سینمایی، نوشتن فیلمنامه برای آثار كوتاه و ساخت فیلم‌های مستند و تجربی ادامه داد.
مصطفی شیری ساخت فیلم‌های گنبد دوار، زیر صفر، شب آفتابی، بن‌بست، ردیف (نسخه كوتاه) و عكاسخانه را در كارنامه هنری خود دارد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com