در این فهرست نام 27 فیلم به چشم می خورد که اغلب فیلم های برجسته و شناخته شده ای هستند که برخی جوایز معتبری نیز کسب کرده اند. فیلم های درمان بی خوابی ساخته جان هنری تیمیس...
 
به گزارش مهر، فیلم "پستچی" ساخته کوین‌کاستنر به عنوان کسالت بارترین فیلم تاریخ سینما برگزیده شد.
 مجله انگلیسی توتال فیلم در یک نظر سنجی میان نویسندگان و منتقدین خود کسالت بارترین فیلم تاریخ سینما را برگزید و در این نظر سنجی فیلم "پستچی" به کارگردانی و بازی کوین کاستنر جایگاه اول را به دست آورد.
در این فهرست نام 27 فیلم به چشم می خورد که اغلب فیلم های برجسته و شناخته شده ای هستند که برخی جوایز معتبری نیز کسب کرده اند. فیلم های "درمان بی خوابی" ساخته جان هنری تیمیس، "جدا افتاده" به کارگردانی گای ریچی، "رمز داوینچی" اثر ران هاوارد و "طول موج" ساخته مایک گری رده های دوم تا پنجم فهرست یاد شده را به خود اختصاص داده اند.
در رده های ششم تا دهم جدول نیز فیلم های "کوکب سیاه" ساخته برایان دی پالما، "باربر" رابرت آلتمن، "با جو بلک ملاقات کن" به کارگردانی مارتین برست"، "الیزابت تاون" اثر کمرون کرو و سومین قسمت دزدان دریایی کارائیب با عنوان "دزدان دریایی کارائیب: در پایان جهان" ساخته گور وربینسکی قرار گرفته اند
در رده های بعدی نیز نام فیلم های مهمی به چشم می خورد که از میان آنها می توان به "گتسبی بزرگ" در رده پانزدهم، "انقلاب های ماتریکس" (نوزدهم)، "مرگ در ونیز" (بیست و یکم)، "از درون آفریقا" برنده  چهار جایزه اسکار (بیست و سوم)، "چوپان خوب" (بیست و چهارم) و فیلم اسکاری "کلد مانتین" (بیست و ششم) به چشم می خورد.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com