زمانی كه فیلمنامه را برای بار اول خواندم به دلیل كوتاه بودن نقش، حضور در فیلم را قبول نكردم. اما وقتی مجدد فیلمنامه را خواندم احساس كردم...
 
به گزارش ایسنا،جشن سپاس از مردم و تماشاگران فیلم «دموکراسی تو روز روشن» به دلیل صدرنشینی یک‌ماهه این فیلم در پردیس سینمایی «ملت» برگزار شد.
این مراسم كه شامگاه گذشته ـ 24 خرداد ماه ـ برگزار شد،محمدرضا گلزار بازیگر فیلم با اشاره به حضورش در فیلم «دموکراسی تو روز روشن» گفت: لطف مردم همیشه شامل من بوده و من از آنها تشكر می‌كنم و از این‌كه آقایان عطشانی و زم ریسك ساخت این فیلم را قبول كردند، خوشحالم و می‌دانم كار بزرگی را انجام داده‌اند.
وی ادامه داد:من در جریان مشكلات ساخت این فیلم هستم و اگر «دموکراسی تو روز روشن» پنج دقیقه بیننده را به فكر فرو ببرد، تاثیر خودش را گذاشته است.
 گلزار با اشاره به حضورش در این فیلم گفت: زمانی كه فیلمنامه را برای بار اول خواندم به دلیل كوتاه بودن نقش، حضور در فیلم را قبول نكردم. اما وقتی مجدد فیلمنامه را خواندم احساس كردم نقش عزرائیل یك نقش تكان‌دهنده است و ایفای این نقش بدون این‌كه روی من تاثیر بگذارد خیلی سخت است و نمی‌توانم مانند آدم‌هایی كه در طول روز كارهایی انجام می‌دهند و به عزرائیل فكر نمی‌كنند، این نقش را بازی كنم.
 نیوشا ضیغمی دیگر بازیگر این فیلم هم گفت: خوشحالم كه اینجا هستم و این فیلم با همه محدودیت در تبلیغات فروش خوبی داشته است.در ابتدا كه می‌خواستم این فیلم را بازی كنم نگران بودم اما امروز خوشحالم و به عوامل فیلم خسته‌ نباشید می‌گویم و از این‌كه این فیلم را یك جوان ساخته بسیار خوشحالم.
علی عطشانی كارگردان فیلم هم در سخن كوتاهی از همه كسانی كه در این فیلم زحمت كشیدند تشكر كرد.
 مصطفی محمودی مدیرتبلیغات و امور رسانه‌ای این فیلم كه اجرای برنامه را بر عهده داشت اظهار داشت: این فیلم از روز اول تا امروز پرفروش بوده و با وجود این‌كه روزهای ابتدایی بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم را جمع‌آوری كردند، ولی در طول 31 روز به فروشی معادل 750 میلیون تومان دست پیدا كرده است.
 در این مراسم از یوسف وجدان‌دوست، وحید رحمانی، اردشیر كاظمی دیگر بازیگران، محمدعلی زم تهیه كننده، علی عطشانی كارگردان به عنوان عوامل فیلم و امیرحسین علم الهدی مدیر پردیس سینمایی پارك ملت تقدیر شد و در پایان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» به نمایش درآمد.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir