با توجه به جذابیتی كه این دارد و داستان بسیار گرم و روان آن قصد داریم «یك اشتباه كوچولو» را در اكران سوم تابستان روانه اكران كنیم كه در همین زمینه با سه گروه وارد مذاكره شده‌ایم...

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «یك اشتباه كوچولو» اواخر تابستان توسط شكوفافیلم اكران عمومی می‌شود.
 «داریوش بابائیان» مدیر مؤسسه سینمایی «شكوفا فیلم» پخش كننده «یك اشتباه كوچولو» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به جذابیتی كه این دارد و داستان بسیار گرم و روان آن قصد داریم «یك اشتباه كوچولو» را در اكران سوم تابستان روانه اكران كنیم كه در همین زمینه با سه گروه وارد مذاكره شده‌ایم.
وی افزود: این فیلم می‌تواند بعد از مدت‌ها كه سینمایی ایران با ریزش مخاطب روبرو شده است دوباره پای تماشاگران را به سالن‌های سینما باز كند چا كه از هر لحاظ قابیلت‌‌های فراوانی دارد و می تواند یكی از فیلم‌هایی باشد كه امسال از مرز یك‌میلیارد تومان در تهران عبور كنند.
براساس این گزارش، «یك اشتباه كوچولو» را «محسن دامادی» كارگردانی كرده و بازیگرانی چون امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، مریلا زارعی، شیلا خداداد، روشنك عجمیان، سیدابراهیم بحرالعلومی، مژگان بیات در آن بازی كرده‌اند.
در خلاصه داستان این فیلم كمدی آمده است: دو بی‌قرار بر سر یك قرار، به‌هم نمی‌رسند و همین‌ دستمایه فیلم «یك اشتباه كوچولو» است.
سایر عوامل سازنده این پروژه عبارتند از: تهیه كننده و مدیر تولید: داوود موثقی، فیلمنامه‌نویس و كارگردان: محسن دامادی، مدیر فیلمبرداری: حسین ملكی،انتخاب بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، مدیر تداركات: حمید پرهیز ،مشاور تولید و مدیر روابط عمومی: سید ابراهیم بحر‌العلومی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یك كارگردان: تینا پاكروان، دستیار دوم كارگردان: مریم بحرالعلومی، منشی صحنه: سحر غمخوار،صدابردار: محمود خرسند، سرمایه گذاران:عبدالمحمدی نجیبی و افرا فیلم.
براساس این گزارش، در كارنامه سینمایی «محسن دامادی» ساخت فیلم «خانواده ارنست» نیز دیده می‌شود و در حال حاضر مشغول ساخت «فرش قرمز» است
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com