«بامن شوخی نكن» از مضمونی كمدی ـ اجتماعی برخوردار است و درباره پیرمرد متمولی است كه در غسالخانه به دنیا بازمی‌گردد. او شب هنگام در خواب برادرش را می‌بیند كه...

به گزارش فارس، تصویربرداری فیلم سینمایی ویدئویی «با من شوخی نكن» به كارگردانی محسن منشی زاده روزهای پایانی خود را سپری می‌كند و تدوین تصاویر هم‌زمان انجام می‌شود. 
حدود 85 درصد از تصویربرداری فیلم سینمایی ویدئویی «با من شوخی نكن» به كارگردانی محسن منشی‌زاده انجام شده است و تدوین همزمان تصاویر نیز توسط غلامرضا صادقی انجام می‌شود.
تصویربرداری در رستوران یكی از لوكیشن‌های اصلی فیلم در منطقه كن روز گذشته به پایان رسید و امروز گروه مشغول ضبط صحنه‌های خارجی در خیابان‌های تهران با حضور رضا شفیعی جم ، بهزاد محمدی و مرجانه گلچین هستند.
تصویربرداری طبق برنامه‌ریزی انجام شده حدود 25 جلسه و به صورت HD انجام می‌شود.
«بامن شوخی نكن» از مضمونی كمدی ـ اجتماعی برخوردار است و درباره پیرمرد متمولی است كه در غسالخانه به دنیا بازمی‌گردد. او شب هنگام در خواب برادرش را می‌بیند كه كارهای بد او را از جمله نزول‌خواری و سرراه قراردادن بچه‌هایش را به او متذكر می‌شود و تاكید می‌كند تنها تا ده روز دیگر مهلت دارد. پیرمرد به دنبال جبران مافات برمی‌آید و از پرستارش می‌خواهد تا در این راه به او كمك كند.
مرجانه گلچین، رضا شفیعی‌جم، بهزاد محمدی، ناصر گیتی‌جاه، احمد پورمخبر، محمود بهرامی، عباس محبوب، كامران فیوضات، حلیمه سعیدی و یوسف تیموری ایفای نقش‌های اصلی فیلم را برعهده دارند.
تعدادی از عواملی كه در ساخت فیلم همكاری دارند، عبارتند از:
نویسنده فیلمنامه: عباس مرادیان/ كارگردان: محسن منشی‌زاده / تهیه‌كننده و مجری طرح: سیدكمال طباطبایی/ مدیر تصویربرداری:حسین كریمی / صدابردار: رضا تهرانی/ طراح صحنه و لباس: آزاده قوام / طراح گریم: فاطمه سنجرانی/ مدیر تولید: ناصر ریحان‌صفت/ مدیر برنامه‌ریزی: پیام حنفی/ دستیار كارگردان: كوروش اشرف احمدی/ منشی صحنه: مهتاب شهرابی/ عكاس: نازلی هروی/ مدیر تداركات: رضا مژدهی.
 
 
 
 
 
 
 
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com