به احتمال زیاد این آلبوم را با نام جدید در چهارمین سالگرد درگذشت ناصر رونمایی خواهیم کرد. قصد داریم در آن برنامه کنسرتی هم از این قطعات برگزار کنیم که در نوع خود قابل توجه است...

به گزارش تابناک، آلبوم جدیدی از ناصر عبداللهی، خواننده فقید موسیقی پاپ ایران با عنوان «رخصت» که پیش از فوت او ضبط شده بود، منتشر خواهد شد.
رضا کریمی مدیر برنامه‌های ناصر عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار سایت موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: «ناصر قرار بود آلبومی با عنوان «رخصت» در سال‌های 81 و 82 منتشر کند که به دلایلی از جمله نبودن بنده در ایران و ... به تاخیر افتاد که سرانجام با فوت وی این آلبوم به مرحله انتشار نرسید. کار آهنگسازی و تنظیم قطعات آن آلبوم را مهدی عندلیبی از اساتید موسیقی ایران انجام داده بود. اما از آنجا که صدای خام ضبط شده ناصر برای قطعات آلبوم موجود بود تصمیم گرفتیم این آلبوم را با تنظیم‌های جدید منتشر کنیم.»
وی در ادامه افزود: «مهدی عندلیبی برای اولین بار تلفیق مدرنی از ساز‌های آکوستیک با تنظیم‌های الکترونیک به وجود آورده که در نوع خود بسیار جالب است. صدای دلنشین ناصر که در میان ما نیست با تنظیم‌های مدرن و به روز‌شده‌ای از آن آلبوم، شاید بتواند جای خالی وی را پر کند.»
کریمی تاریخ اتمام کار‌های آلبوم را 2 ماه آینده اعلام کرد اما گفت: «به احتمال زیاد این آلبوم را با نام جدید در چهارمین سالگرد درگذشت ناصر رونمایی خواهیم کرد. قصد داریم در آن برنامه کنسرتی هم از این قطعات برگزار کنیم که در نوع خود قابل توجه است.»
کریمی در پایان افزود: «تمام منافع این آلبوم 7 قطعه‌ای که البته 2 قطعه هم به صورت ریمیکس به آن اضافه خواهد شد متعلق به خانواده ناصر است»
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: tabnak.ir