«در مسیر زاینده رود» داستان جوانی به نام «مهران» را روایت می کند. او که یک فوتبالیست جوان باآتیه تهرانی است، برای عقد قرارداد با یک باشگاه تازه تاسیس، به اصفهان سفر می کند. اما پس از درگیری با یک جوان نخبه...

حبیب دهقان نسب با پرندگان خارزار
حبیب دهقان نسب به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «پرندگان خارزار»، به کارگردانی «یوسف سیدمهدوی» پیوست. دهقان نسب هفته گذشته مقابل دوربین رفت، تا ایفاگر یکی از نقش های اصلی سریال «پرندگان خارزار» باشد. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی، هم اکنون در «پرندک» و دکور اردوگاه موصل ادامه دارد. پس از پایان سکانس های اردوگاه موصل، گروه تولید به دماوند خواهند رفت، تا سکانس های مربوط به فرار زندانیان تصویربرداری شود. تاکنون ۲۰ قسمت از سریال «پرندگان خارزار» تدوین شده است و به احتمال فراوان، شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس روی آنتن می رود. به جز حبیب دهقان نسب بازیگران دیگری چون هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، آناهیتا نعمتی، شیرین بینا، رحیم نوروزی و علیرام نورایی، در این سریال ۳۲ قسمتی ایفای نقش دارند. «پرندگان خارزار» داستان جوانی به نام «احسان» است که به خرمشهر سفر می کند. سفر او به این شهر، با حمله عراق به ایران هم زمان می شود. حبیب دهقان نسب «فیلم های شب واقعه» شهرام اسدی و «سفر سرخ» حمید فرخ نژاد را آماده نمایش عمومی دارد.
هنگامه قاضیانی با بیداری رویاها می آید
هنگامه قاضیانی تیرماه با فیلم سینمایی «بیداری رویاها»، به کارگردانی «محمدعلی باشه آهنگر» میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد، واکنش مثبت تماشاگران و منتقدان را به همراه داشت. «بیداری رویاها» قرار است برای اکران عمومی سه دقیقه کوتاه شود. این فیلم، روایت گر فضایی متاثر از روابط اجتماعی ناشی از جنگ است. «بیداری رویاها» داستان رزمنده ای را بازگو می کند که پس از ۳۰ سال اسارت به کشور بازمی گردد. اما با حقایق تلخی مواجه می شود که انتظارش را نداشته است. فیلم نامه این فیلم را «محمدرضا گوهری» براساس ایده ای از «محمدعلی باشه آهنگر» نوشته است. به جز هنگامه قاضیانی دیگر بازیگرانی چون امین حیایی، امیرحسین آرمان، رز رضوی، سارا خوئینی ها، اسماعیل خلج، حمیدرضا آذرنگ و حبیب دهقان نسب، در «بیداری رویاها» ایفای نقش دارند. هنگامه قاضیانی که به خاطر بازی در فیلم «به همین سادگی» رضا میرکریمی سیمرغ بازیگری گرفت، فیلم «طاووس های بی پر» را، آماده نمایش عمومی دارد.
فرهاد اصلانی و یک بیست تصویری
فرهاد اصلانی به زودی در فیلم «فقط بیست»، به کارگردانی «مسعود کرامتی»، ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم که تهیه کنندگی آن را «داوود قچاق» برعهده دارد، اول تیرماه در تهران جلوی دوربین می رود. این فیلم در عرصه سینمای کودک و نوجوان ساخته می شود. طبق برنامه ریزی های انجام شده «فقط بیست»، در لوکیشن های «دارآباد»، «شهرک چشمه» و چند مکان دیگر، فیلم برداری می شود. این فیلم داستان پدری را به تصویر می کشد که ریاضی دان است. او تلاش می کند تا از راه های مختلف، نمره ریاضی پسرش را که ضعیف است، به بیست برساند. در فیلم «فقط بیست» به جز «فرهاد اصلانی» دیگر بازیگرانی چون امیررضا دلاوری، شبنم مقدمی، محمدجواد جعفرپور، مسعود کرامتی، رضا رادمنش، پریسا رضایی، آرش نوذری و مژگان صالحی حضور دارند. فرهاد اصلانی به تازگی بازی در فیلم «سیزده ۵۹» سامان سالور را به پایان رسانده است .
مهرانه مهین ترابی به نیمه راه رسید
مهرانه مهین ترابی بازی در مجموعه تلویزیونی «در مسیر زاینده رود»، به کارگردانی «حسن فتحی» را به نیمه رساند. تصویربرداری این سریال که برای پخش در ماه رمضان آماده می شود، در اصفهان ادامه دارد. بخش هایی از سریال «در مسیر زاینده رود»، در تهران جلوی دوربین می رود. «در مسیر زاینده رود» داستان جوانی به نام «مهران» را روایت می کند. او که یک فوتبالیست جوان باآتیه تهرانی است، برای عقد قرارداد با یک باشگاه تازه تاسیس، به اصفهان سفر می کند. اما پس از درگیری با یک جوان نخبه اصفهانی، ماجراهایی را پشت سر می گذارد. به جز مهرانه مهین ترابی بازیگران دیگری چون مسعود رایگان، حسین محجوب، مهدی باقربیگی، اشکان خطیبی، بهنوش طباطبایی، پردیس افکاری، مهرداد ضیایی، هومن برق نورد، افسانه پاکرو، مهدی سلطانی و الهه حسینی، نقش آفرینان «در مسیر زاینده رود» هستند. مهرانه مهین ترابی سال گذشته با سریال «شمس العماره» سامان مقدم میهمان قاب شیشه ای بود.
 
  گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com