فیلم «مقلد شیطان» از شورای نظارت و ارزشیابی پروانه نمایش دریافت كرد و بعد در شورای صنفی نمایش؛ مطرح و قرارداد اكران آن در گروه سینمایی قدس ثبت شد اما...

به گزارش ابتکار، اكران فیلم سینمایی «مقلد شیطان» به كارگردانی «افشین صادقی» بعد از فیلم «لج و لجبازی» در حالیكه پروانه نمایش خود را دریافت كرده، گویا برای اکران با مشكل مواجه شده است.
«افشین صادقی»، كارگردان این فیلم، با اشاره به وضعیت اكران تازه‌ترین اثر سینمایی‌اش گفته: «فیلم «مقلد شیطان» از شورای نظارت و ارزشیابی پروانه نمایش دریافت كرد و بعد در شورای صنفی نمایش؛ مطرح و قرارداد اكران آن در گروه سینمایی قدس ثبت شد اما درست چند ساعت بعد از ثبت قرارداد نمایش، وزارت ارشاد فیلم را توقیف كرد و اعلام كرد كه فیلم امكان اكران ندارد.»این همه در حالیست كه «علیرضا سجادپور»، مدیركل اداره نظارت و ارزشیابی، اكران فیلم را قطعی می‌داند.
«سجادپور» در این‌باره به ایلنا گفته: فیلم «مقلد شیطان» توقیف نشده بلكه با توجه به موضوع و ساخت فیلم، باید اكران محدود بگیرد. این فیلم نمی‌تواند بصورت عمومی اكران شود. از نگاه وی؛ پرداخت این فیلم به ماجرای پلیسی كه تبهكار می‌شود؛ آن را با شرایط اكران محدود مواجه می‌كند. «سجادپور» می‌گوید: منظور از اكران محدود یعنی فیلم باید با شرط سنی خاص و همچنین تعیین شهرهای مشخص به نمایش درآید.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: ebtekarnews.com