«گیبسون» گفت: از زمانی كه از مرز 50 سال گذشته‌ام، با وسواس بیشتری پروژه‌هایم را انتخاب می‌كنم، زمانی كه شما با خود می‌اندیشید كه نصف عمر شما گذشته، دیگر نمی‌خواهید كه...
 
به گزارش فارس،«مل گیبسون»، بازیگر و كارگردان برنده اسكار هالیوود گفت: بازی در نقش‌های منفی و غمگین را بیشتر دوست دارم.
 به نقل از سایت خبری ایندیا سرور، «مل گیبسون»، بازیگر و كارگردان هالیوودی كه پس از یك دوری هفت ساله از عالم سینما بار دیگر با فیلم «لبه تاریكی» به كارگردانی «مارتین كمپل» به این عرصه بازگشته است، درباره بازی در نقش فردی آدمكش كه در جستجوی راز مرگ دخترش است، گفت: كلا بازی در نقش‌ انسان‌های ناراحت و نه چندان مثبت را ترجیح می‌دهم.
«گیبسون» گفت: از زمانی كه از مرز 50 سال گذشته‌ام، با وسواس بیشتری پروژه‌هایم را انتخاب می‌كنم، زمانی كه شما با خود می‌اندیشید كه نصف عمر شما گذشته، دیگر نمی‌خواهید كه بیش از این احمقانه عمل كنید.
وی افزود: تجربه‌های سختی كه شما را نكشد، در نهایت شما را قوی‌تر خواهد كرد. تجربه‌های زندگی خوشایند یا ناخوشایند، دردناك و یا شگفت‌انگیز، به هرحال باعث می‌شوند كه شما از آنها بیاموزید.
این بازیگر برنده اسكار هالیوود گفت: بازی در نقش‌های ناراحت باعث می‌شوند تا من قدر زندگی خودم را بیشتر بدانم و به همین خاطر زمانی كه در چنین نقشی بازی می‌كنم دوست دارم تا آن را بارها و بارها مرور كنم.
  
 گردآوری:گروه فرهنگ  و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com