به من نگو دزد
فیلم تلویزیونی «به من نگو دزد» با مضمونی طنز ماجرای اختراع یک قرص توسط خانمی ‌را به تصویر می‌کشد. این قرص بعد از اختراع به یک سارق زندانی داده می‌شود تا...

در این شماره به معرفی 5 فیلم جدید تلویزیونی پرداختیم که می‌خوانید:
پیچ عشاق
در فیلم تلویزیونی «پیچ عشاق» بازیگرانی هم چون نصرا... رادش، ملیکا شریفی نیا، یوسف صیادی، سعید پیردوست، عزت ا... رمضانی فر، مجید یاسر، فریده دریامج، جواد عابدی و شیما اسدی به ایفای نقش می‌پردازند.«یوسف صیادی» علاوه بر بازی، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. «پیچ عشاق» داستان صدابرداری را به تصویر می‌کشد که به دنبال ضبط صدای طبیعت به پارک می‌رود اما ناخواسته صداهایی را ضبط می‌کند که باعث می‌شود زندگی اش دچار مشکلاتی شود. تهیه فیلم را «داریوش باباییان» برعهده دارد.

به من نگو دزد

فیلم تلویزیونی «به من نگو دزد» با مضمونی طنز ماجرای اختراع یک قرص توسط خانمی ‌را به تصویر می‌کشد. این قرص بعد از اختراع به یک سارق زندانی داده می‌شود تا بلکه تحولی در زندگی او ایجاد کند. در این فیلم بهنوش بختیاری، شهرام قائدی، رابعه اسکویی، کیانوش گرامی، رامین ناصرنصیر، امیر نوری، ساناز سماواتی و ابوالفضل همراه بازی می‌کنند.«عباس مرادیان» کارگردانی و نگارش فیلم نامه را برعهده دارد. تهیه کنندگان فیلم سعید سعیدزاده و سعید هاشمی‌هستند.

ابراهیم

علی دهکردی، علیرضا اوسیوند، محمدرضا داوود نژاد، هادی قمیشی، الهه نوبخت، ژوبین مقدس، جواد زیتونی و مهدی عرب سلمانی بازیگران فیلم «ابراهیم» هستند. این فیلم روایت گر داستان یک قاری قرآن است که به نیت 14 معصوم تصمیم می‌گیرد به 14 دانش آموز روستایی قرآن آموزش دهد و در این راه با اتفاقات متعددی مواجه می‌شود.«ابراهیم» به قلم سیدرضا اورنگ به رشته تحریر درآمده است.

جایی بالاتر از آسمان

«جایی بالاتر از آسمان» داستان یک استاد دانشگاه هنر را روایت می‌کند که زندگی اجتماعی وی با زندگی خانوادگی اش تناقض های بسیاری دارد و در پی راه حلی برای رفع مشکلات است. در این فیلم، سپیده خداوردی، مریم بوبانی، حسین سلیمانی، پرستو مرادی و ثمینه صادقی بازی می‌کنند و در کنار آن ها جمعی از بازیگران تئاتر استان گلستان و بازیگران بومی‌روستای شاه کوه نقش آفرینی می‌کنند. «موسی پایین محلی» تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم را برعهده دارد.

مندو

حدیث فولادوند، علی عزیزی، علی صادقی، یوسف صیادی، شیما اسدی، داوود مقدادی، پوریا ساکی، نسرین اسلامی، آرزو ثابت، بهنام آقایاری، مائده افشار و مهرداد مصلحی بازیگران فیلم «مندو» هستند.این فیلم، داستان زن و مرد جوانی را به تصویر می‌کشد که برای گرفتن فرزندی از بهزیستی اقدام می‌کنند و در این بین، دچار حوادث و اتفاق های تلخ و شیرینی می‌شوند.«رضا قهرمانی» کارگردانی فیلم را برعهده دارد و تهیه کننده آن علی عزیزی است.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com