سید جمال ساداتیان: انتظار داشتیم در وضعیت كنونی كه نمایش فیلم‌ها همزمان با برپایی مسابقات جام جهانی شده است، صدا‌وسیما به كمك سینما بیاید، اما...
 
به گزارش ایسنا،تهیه‌كننده «هفت دقیقه تا پاییز» از عدم همكاری تلویزیون در زمینه‌ی تخفیف مناسب برای پخش تیزرهای این فیلم گلایه كرد.
سید جمال ساداتیان در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: انتظار داشتیم در وضعیت كنونی كه نمایش فیلم‌ها همزمان با برپایی مسابقات جام جهانی شده است، صدا‌وسیما به كمك سینما بیاید، اما متاسفانه هیچ‌گونه تسهیلاتی برای پخش تیزر فیلم‌ها در نظر گرفته نشده است.
وی افزود: در سه روز تعطیلی گذشته پخش تیزر از تلویزیون برای رفتن مردم به سینما می‌توانست بسیار موثر باشد، اما تیزر فیلم ما اصلا پخش نشد. با توجه به زیاد‌بودن هزینه‌ بیلبوردها و تبلیغات شهری همچنان امیدواریم تلویزیون برای پخش تیزر فیلم‌ها تخفیفات خوبی را قائل شود.
ساداتیان با اشاره به فروش فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» گفت: در روز پنج‌شنبه 18 میلیون فروش داشتیم كه مجموع فروش فیلم به 104 میلیون در 18 سینما رسیده است.
وی درباره‌ی اضافه‌شدن سالن‌های نمایش این فیلم اظهار داشت: رغبت چندانی برای این كار نداریم و اكران فیلم در پردیس‌ها‌ی سینمایی بسیار موثرتر است و تاكنون نزدیك به 80 درصد فروش فیلم هم در این پردیس‌ها بوده است.
 
 گردآوری:گرو.ه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir