در همین حال «جورج كلونی»، ستاره برجسته‌ هالیوود نیز در یكی از جنجالی‌ترین پروژه‌های سینمایی‌اش، قصد دارد فیلمی درباره‌ی راننده‌ «اسامه بن‌ لادن» بسازد...
 
به گزارش ایسنا، مسوولان سینمای بالیوود هند در صدد ساخت فیلمی با موضوع اسامه بن‌لادن هستند.
این فیلم به زندگی بن‌لادن و فعالیت‌های او در راس شبكه تروریستی القاعده خواهد پرداخت.
بنابر اعلام خبرگزاری فرانسه، ماجراهای این پروژه‌ی سینمایی با عنوان «بدون تو لادن » در پاكستان می‌گذرد و تصویر‌گر تلاش‌های یك جوان گزارشگر برای مهاجرت به آمریكا و دستیابی به شهرت و افتخار است.
در داستان فیلم «بدون تو لادن» پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 از ورود این گزارشگر به آمریكا جلوگیری می‌شود.
او ویدیویی می‌سازد و در آن خود را به شکل اسامه بن لادن درمی‌آورد و این کار واکنش مقامات کاخ سفید را در پی دارد.
بنابر این گزارش، ایفای نقش این گزارشگر به «علی ظفر» بازیگر و خواننده پاكستانی سپرده شده است.
«آبهیشك شرما» در این باره گفت: این فیلم با بودجه كمی ساخته می‌شود و مردم به دنبال مفهوم جدیدی از این موضوع هستند و كار ما یك فیلم تجاری نخواهد بود.
فیلم «بدون تو لادن » برای اكران در ماه آینده میلادی آماده می‌شود.
در همین حال «جورج كلونی»، ستاره برجسته‌ هالیوود نیز در یكی از جنجالی‌ترین پروژه‌های سینمایی‌اش، قصد دارد فیلمی درباره‌ی راننده‌ «اسامه بن‌ لادن» بسازد.
اسامه بن محمد بن عوض بن لادن در ریاض، عربستان سعودی به دنیا آمد. او یکی از اعضای خاندان بن لادن و بنیانگذار و رهبر گروه تروریستی القاعده است.
اسامه بن لادن در ارتباط با حملات تروریستی بسیاری در سرتاسر جهان از جمله بمب گذاریهای 7 اوت 1998 در سفارتخانه‌های آمریکا در دارالسلام (تانزانیا) و نایروبی (کنیا)، حمله به کشتی جنگی یواس‌اس کول (USS Cole)، حمله 11 سپتامبر 2001 به مرکز تجارت جهانی و پنتاگون تحت تعقیب پلیس فدرال آمریکا قرار دارد.
در 15 ژانویه 2009 ، در خلال جنگ غزه پیام صوتی از وی در وب‌گاه شبکه خبری الجزیره منتشر شد که مخاطبان را به جهاد و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی و آزادی نوار غزه از دست ارتش صهیونیستی فرا می‌خواند.
 
گردآوری:گرو.ه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir