هاچرسن كه اكنون هفده سال دارد قبل از این در فیلم‌های «پلی به ترابیتیا» و «سفر به مركز زمین» را بازی كرده كه در آن‌ها نقش مكمل داشته است...
 
به گزارش فارس، «جاش هاچرس» به عنوان بازیگر جدید نقش مرد عنكبوتی در قسمت چهارم مجموعه فیلم «اسپایدرمن» انتخاب شد.اما شركت سونی هنوز این خبر را به صورت رسمی تائید نكرده است.
های مختلف سینمایی در یك روز گذشته خبر قطعی شدن حضور هاچرسن در «اسپایدرمن4» را منتشر كرده و گفتند پرونده جست‌وجو برای انتخاب بازیگر آن،بسته شده است.
تلاش رسانه‌های گروهی برای گفت‌وگو با هاچرسن هم به نتیجه‌ای نرسیده است.او ماه قبل برای تست گریم نقش مرد عنكبوتی،به استودیوی شركت سونی رفت.
هاچرسن كه اكنون هفده سال دارد قبل از این در فیلم‌های «پلی به ترابیتیا» و «سفر به مركز زمین» را بازی كرده كه در آن‌ها نقش مكمل داشته است.
تازه‌ترین فیلم وی «بچه‌ها خوب هستند» روز نهم ژولای اكران عمومی می‌شود و در آن با «آنت بنینگ» و «جولیان مور» همبازی است.
‌هاچرسن در قسمت چهارم «اسپایدرمن» جای توبی مگوآئر را می‌گیرد، كه سال گذشته اعلام كرد در قسمت‌های جدید این مجموعه فیلم بازی نمی‌كند.
حال و هوای قصه «اسپایدرمن» به گونه‌ای است كه یك بازیگر نوجوان باید در نقش كاراكتر اصلی ظاهر شود.
هاچرسن مدتی قبل گفت كه ابر قهرمان مورد علاقه كمیك استریپی او كاراكتر بتمن است و بازی در نقش مرد عنكبوتی، نظر او را در این باره عوض نخواهد كرد.
اولین قسمت مجموعه فیلم «اسپایدرمن» سال 2000 توسط «سام ریمی» ساخته شد. او كارگردان دو قسمت بعدی این فیلم‌ها در سال‌های 2004 و 2006 هم بود.
ریمی هم پس از پایان كار بر روی سومین قسمت این مجموعه فیلم، اعلام كرد با قسمت‌های بعدی آن همكاری نخواهد داشت.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com