موثقی درباره عدم حضور «محمدرضا گلزار»، در این فیلم، گفت: ایشان باید به سفری می‌رفتند كه تا شهریور و مهرماه طول می‌كشید، از طرفی پیش‌ از سفرشان هم امكان شروع فیلمبرداری نبود، چون...
 
به گزارش فارس،  «داوود موثقی» از توافق با «علیرضا خمسه» برای حضور در «پسر از من، دختر از تو» خبر داد كه با مشخص شدن تهیه‌كننده، به مرحله عقد قرارداد می‌رسد. وی با اشاره به سفر محمدرضا گلزار، احتمال داد در صورت آغاز پروژه در اواخر تابستان، این بازیگر بتواند در این فیلم بازی كند.
 «داوود موثقی» كارگردان این فیلم سینمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: پس از انصراف هدایت فیلم، در حال مذاكره برای انتخاب تهیه‌كننده دیگری، هستم.
وی افزود: با توجه به این كه ما پیش‌تولید و بازبینی‌های لوكیشن‌ را انجام داده‌ایم، با انتخاب بازیگران باقی‌مانده، می‌توانیم امیدوار باشیم در تابستان وارد مرحله فیلمبرداری شویم.
این كارگردان سینما، افزود: حضور رضا ناجی، سیروس گرجستانی، رویا افشار، جواد انصافی و كیانوش گرامی قطعی است و مذاكراتی نیز با «علیرضا خمسه» شده بود كه در موعد قرارداد ایشان، مسئله انصراف هدایت فیلم، ایجاد شد، اما ایشان اعلام همكاری خود را با ما داشته‌اند.
موثقی درباره عدم حضور «محمدرضا گلزار»، در این فیلم، گفت: ایشان باید به سفری می‌رفتند كه تا شهریور و مهرماه طول می‌كشید، از طرفی پیش‌ از سفرشان هم امكان شروع فیلمبرداری نبود، چون حداقل یك‌ماه و نیم فیلمبرداری داشتیم. در هر حال به دنبال بازیگر دیگری هستیم ولی اگر پروژه به اواخر تابستان برسد، همچنان احتمال حضور گلزار وجود دارد، چون خیلی نمی‌توان اتفاقات سینما را پیش‌بینی كرد.
به گفته موثقی، هنوز بازیگران اصلی این فیلم كه زن و مرد جوانی هستند، مشخص نشده‌اند.
به گزارش فارس، «پسر از من، دختر از تو» فیلمی حادثه‌ای كمیك است كه داستان یك دختر و پسر جوان سارق را روایت می‌كند كه به صورت اتفاقی قصد سرقت یك گاوصندوق را دارند.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com