به تازگی شنیدم در فیلم جدید «مسعود كیمیایی» گروهی خودش را به نام گروه ما جا زده است و كارهایی را انجام می‌دهد؛ در صورتی كه...
 
به گزارش فارس، «علیرضا قره‌خانی» در رابطه با فعالیت‌‌های اخیر گروه اكشن پیمان ابدی با اظهار گلایه از سوء استفاده برخی افراد از نام این گروه در فیلم جدید مسعود كیمیایی، گفت: به تازگی صحنه تصادف سریال «از پذیرفتن خانواده‌ها معذوریم» توسط بدلكار زن گروه انجام شد.
 «علیرضا قره‌خانی» سرپرست گروه اكشن پیمان ابدی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس در رابطه با فعالیت‌‌های اخیر این گروه، گفت: در حال حاضر مشغول كار در سریال «از پذیرفتن خانواده‌ها معذوریم» به كارگردانی فرزاد موتمن هستیم و یك كار تصادف را انجام دادیم.
وی در ادامه افزود: در این كار كه توسط یكی از خانم‌های گروه انجام شد، صحنه تصادف فردی كه از خیابان گذر می‌كند را انجام دادیم.
قره‌خانی ادامه داد: به تازگی شنیدم در فیلم جدید «مسعود كیمیایی» گروهی خودش را به نام گروه ما جا زده است و كارهایی را انجام می‌دهد؛ در صورتی كه من هیچ صحبتی در این زمینه انجام نداده‌ام.
به گزارش فارس، پس از درگذشت «پیمان ابدی»، گروه اكشن پیمان ابدی به سرپرستی «علیرضا قره‌خانی» -كه در زمان حیات پیمان ابدی دستیار اول او بود- فعالیت می‌‌كند. بازیگری و بدلكاری در سریال «هوش سیاه» آخرین فعالیت علیرضا قره‌خانی و گروهش به شمار می‌رود.
 
گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com