12 تیرماه سال 1367 ناو آمریکایی «وینسنس» هواپیمای ایرباس پرواز شماره 655 ایران را مورد هدف قرار داد و هنرمندان سینما در بیستمین سالگرد این فاجعه مراسم به یاد شهدای آن در آب‌های خلیج فارس گردهم آمدند...
 
به گزارش خبرآن لاین، «موج زنده» مستندی است ساخته حبیب احمدزاده که گفتار متن آن را پرویز پرستویی انجام داده و در آن با هنرمندانی نظیر علی نصیریان، رویا تیموریان، مهتاب کرامتی، پرویز شیخ‌طادی، جهانگیر الماسی، سعید راد و جمعی دیگر گفت‌و‌‌گو شده است. این مستند حضور هنرمندان در بیستمین مراسم سالگرد سقوط ایرباس ایران توسط ناو آمریکایی «وینسنس» را به نمایش می‌کشد.
مستند موج زنده شنبه 12 خرداد، ساعت 21:30 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. همچنین شبکه‌های ماهواره‌ای جام جم هم این مستند را در برنامه پخش خود قرار داده‌اند.
شبکه جام جم آسیادیروزشنبه ساعت 14:30 و یکشنبه 18:40، شبکه جام جم اروپا امشب ساعت 22:10 و دوشنبه ساعت 1:10 بامداد و شبکه جام جم آمریکا یکشنبه ساعت 7:30 و دوشنبه ساعت 8:40 صبح به وقت تهران این فیلم مستند را پخش خواهند کرد.
12 تیرماه سال 1367 ناو آمریکایی «وینسنس» هواپیمای ایرباس پرواز شماره 655 ایران را مورد هدف قرار داد و هنرمندان سینما در بیستمین سالگرد این فاجعه مراسم به یاد شهدای آن در آب‌های خلیج فارس گردهم آمدند.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:khabaronline.ir