«دیگری» با بازی محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، محمدعلی میاندار و میلاد مرادی‌نسب داستان پسربچه‌ای است که همراه مردی که قرار است ناپدری‌اش شود به تهران سفر می‌کند...
 
به گزارش خبرآن لاین، مهدی رحمانی کارگردان فیلم «دیگری» از اکران این فیلم در ماه مبارک رمضان خبر داد. وی این روزها مشغول نگارش فیلمنامه دیگری است که به زودی برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهد کرد.
کارگردان فیلم «دیگری» درباره اکران این فیلم گفت: «پروانه نمایش فیلم یک ماه گذشته صادر شد و ما در انتظار بودیم فیلم را به یک پخش کننده واگذار کنیم. با این حال گفته شده بود فیلم مردادماه اکران خواهد شد. با صحبت‌هایی که انجام شده فیلم را سبحان فیلم برای پخش آماده خواهد کرد و محمدعلی نجفی تهیه‌کننده فیلم با گروه سینما آزادی قرارداد بسته‌ است.»
رحمانی درباره تبلیغات و آنونس فیلم عنوان کرد: «این روزها درگیر کارهای تبلیغاتی و آنونس «دیگری» هستم که بهروز داوری تدوین‌گر خوب سینما آنونس این فیلم را می‌سازد.»
وی گفت: «بعید می‌دانم برای اکران این فیلم مشکل به وجود بیاید. «دیگری» فیلم فرهنگی است که با استاندارهای آثار جشنواره‌ای ساخته شده‌است. امیدوارم زمان اکران فیلم قطعا مشخص شود البته طبق صحبت‌های علیرضا سجادپور مدیر اداره نظارت و ارزشیابی، این فیلم برای ماه رمضان بر روی پرده سینما خواهد‌‌ رفت که اگر اجرای اکران ویژه طرح «اذان تا اذان» امسال هم برای فیلم‌های سینمایی پیش بیاید بدون شک فیلم با نمایش خوبی هم روبرو خواهد‌ شد.»
رحمانی درباره فعالیت‌های اخیر خود در سینما با بیان اینکه طرحی جدید سینمایی را نگارش می‌کند، گفت: «نگارش فیلمنامه‌ای را مدتی است شروع کرده‌ام. این فیلمنامه ملودرامی اجتماعی است و نگارش آن همچنان ادامه‌ دارد. فکر می‌کنم این فیلمنامه یکی ازپربازیگرترین چهره های به نام در سینما باشد.»
«دیگری» با بازی محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، محمدعلی میاندار و میلاد مرادی‌نسب داستان پسربچه‌ای است که همراه مردی که قرار است ناپدری‌اش شود به تهران سفر می‌کند.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:khabaronline.ir