«ذبیح» و «غلام» دو شخصیت محوری این داستان با بازی «مجید صالحی» و «علی صادقی» از طبقات پایین اجتماع هستند كه طی ماجراهایی طنزآمیز، اتوموبیل نعش‌كش خود...

 با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «ورود زنده‌ها ممنوع» به كارگردانی جواد مزدآبادی، تدوین همزمان این فیلم توسط «خشایار موحدیان» آغاز شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، فیلمبرداری این فیلم از روز پنج‌شنبه دهم تیرماه در قبرستانی در منطقه «كردان» كرج آغاز شده است و گروه سازنده این فیلم تا اواخر هفته، ضبط صحنه‌های این بخش از فیلم را در این منطقه دنبال خواهند كرد. پس از آن نیز ادامه كار در تهران پیگیری خواهد شد.
داستان این فیلم با نگاهی تازه به مقوله مرگ و زندگی، بر اساس شوخی با این دو مفهوم شكل می‌گیرد.
«ذبیح» و «غلام» دو شخصیت محوری این داستان با بازی «مجید صالحی» و «علی صادقی» از طبقات پایین اجتماع هستند كه طی ماجراهایی طنزآمیز، اتوموبیل نعش‌كش خود را از دست می دهند و مجبور می‌شوند برای گذران زندگی، با موتور سیكلت جنازه‌های مشتریان خود را جابجا كنند.
در این فیلم سینمایی علاوه بر این دو بازیگر، علیرضا خمسه، بهاره رهنما، مهران رجبی، هوشنگ حریرچیان، ساعد هدایتی،مریم سلطانی و حلیمه سعیدی ایفای نقش می‌كنند.
به گزارش روابط عمومی این پروژه سینمایی، این فیلم به تهیه‌كنندگی «علیرضا قاسم‌خان» و با حضور مزد آبادی در مقام مجری طرح ساخته می‌شود.
متن دومین فیلم بلند سینمایی مزد آبادی بر اساس طرحی از این كارگردان و «زهرا خمسه» توسط «علیرضا مسعودی» نویسنده طنزپرداز سینما و تلویزیون نوشته شده است. «محسن تنابنده» بازیگر و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون نیز در مقام مشاور در این اثر حضور داشته است.
كارخانه، بیمارستان، بهشت زهرا و چند خانه لوكیشن‌هایی است كه بازیگران این فیلم در مقابل دوربین «حسین ملكی» مدیر فیلمبرداری این فیلم خواهند رفت.
«بابك شعاعی» طراح چهره‌پردازی این فیلم را انجام داده است. «مجتبی برهانی‌زاده» در مقام صدا بردار، «اصغر نژادایمانی» به عنوان طراح صحنه، «حبیب قلی‌زاده» در مقام برنامه‌ریز و دستیار اول كارگردان و «هادی شریعتی» در مقام عكاس از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.
بیش از 40 فیلم كوتاه و مستند 14 تله فیلم و 4 سریال و فیلم سینمایی «طاووس‌های بی‌پر» از ساخته‌های پیشین مزدآبادی در مقام كارگردان است.
 
مجید صالحی
 
علی صادقی
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com