لاله اسکندری
در این فیلم داستان زندگی سه دختر دانشجو و شاغل روایت می‌شود که ناخواسته، در جریان سرقت از یک بانک قرار می‌گیرند. در این ماجرا یکی از آنان کشته می‌شود، دیگری...

پارسا پیروزفر کارگردان می‌شود
پارسا پیروزفر پس از سال ها دوری از تئاتر، قصد دارد دو نمایش را کارگردانی کند. «گلن گری، گلن راس» و «ژولیوس سزار»، عناوین این دو نمایش است. پیروزفر که حدود ۹ سال پیش نمایش «هنر» نوشته «یاسمینا رضا» را کارگردانی کرده بود، این دو نمایش را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد برد. براساس توافق های انجام شده، قرار است نمایش «گلن گری، گلن راس» نوشته «دیوید ممت»، پس از جشنواره تئاتر فجر اجرا شود. در حال حاضر متن این نمایش نامه به شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی ارائه شده است. پارسا پیروزفر نمایش «ژولیوس سزار» نوشته «ویلیام شکسپیر» را، بهار سال آینده کارگردانی خواهد کرد. وی پیش از این در نمایش های «بینوایان» به کارگردانی «بهروز غریب پور» و «بانو آئویی» به کارگردانی «بهرام بیضایی» بازی کرده است. پیروزفر که در فیلم هایی چون «ضیافت»، «اعتراض»، «پری»، «مهمان مامان» و «نقاب» ایفای نقش کرده است، تا چندی پیش با مجموعه «در چشم باد» میهمان قاب شیشه ای بود.
 
لاله اسکندری در پایان خط گروگان
لاله اسکندری بازی در فیلم تلویزیونی «گروگان» به کارگردانی «رضا درستکار» را، به پایان رساند. این فیلم که هم اکنون مرحله صداگذاری توسط «حسن قورچیان» را پشت سرمی‌گذارد، برای نمایش آماده می‌شود. «علی عبدا... زاده» تدوین «گروگان» را برعهده داشته است. در این فیلم داستان زندگی سه دختر دانشجو و شاغل روایت می‌شود که ناخواسته، در جریان سرقت از یک بانک قرار می‌گیرند. در این ماجرا یکی از آنان کشته می‌شود، دیگری به گروگان گرفته می‌شود و نفر سوم تلاش می‌کند دوستش را، با کمک پلیس آزاد کند. در «گروگان» به جز لاله اسکندری، بازیگران دیگری چون فرهاد قائمیان، حمید جدیدی، بهرنگ علوی، احمد احمدی، پانیذ کاظم زاده، متین ستوده و علی ابدالی ایفای نقش کرده اند. لاله اسکندری که در فیلم هایی چون «شراره»، «این زن حرف نمی‌زند» و «شوریده» حضور داشته است، فیلم «مواجهه» سعید ابراهیمی‌فر را آماده نمایش دارد. اما وضعیت اکران این فیلم پس از سال ها هم چنان بلاتکلیف است.
 
نیما شاهرخ شاهی از جوانان می‌گوید
نیما شاهرخ شاهی بازی در فیلم «یکی از ما»، به کارگردانی «نگار آذربایجانی» را به پایان رساند. این فیلم که تصویربرداری آن به تازگی به اتمام رسیده است، هم اکنون مرحله تدوین را پشت سر می‌گذارد. «یکی از ما» که در شمال کشور جلوی دوربین رفته است، توسط «الیکا رضایی» در مراحل پایانی تدوین قرار دارد. این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد داستان چند جوان را که هر کدام درگیر مشکلاتی هستند، به تصویر کشیده است. اعتیاد، نگرانی از آینده، سرخوردگی و انزوا از مشکلاتی هستند که در این فیلم، به آن ها پرداخته شده است. به جز نیما شاهرخ شاهی دیگر بازیگرانی چون شایسته ایرانی، سیامک احصایی، علی زندی، کاوه احمدی و هدی زین العابدین در این فیلم ایفای نقش دارند. نیما شاهرخ شاهی که در فیلم «پارک وی» فریدون جیرانی بازی روانی از خود به نمایش گذاشت، در فیلم «دایره زنگی» پریسا بخت آور هم گوشه ای از توانایی هایش را ارائه کرد. نیما شاهرخ شاهی به تازگی با مجموعه تلویزیونی «فاصله ها» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده»، میهمان قاب شیشه ای شده است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com