برگزاری این همایش یكی از بهترین و مهم‌ترین وقایعی است كه در تاریخ این شهرستان كهن رقم می‌خورد و امیدواریم كه بم مانند گذشته مهد پرورش نام‌آوران و نخبگان مطرح در سطح كشور باشد...

به گزارش فارس، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بم گفت: همایش نام‌آوران و فرهیختگان شهرستان بم در تیرماه جاری برگزار می‌شود.
 منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: برگزاری این همایش یكی از بهترین و مهم‌ترین وقایعی است كه در تاریخ این شهرستان كهن رقم می‌خورد و امیدواریم كه بم مانند گذشته مهد پرورش نام‌آوران و نخبگان مطرح در سطح كشور باشد.
وی افزود: در بهمن‌ماه سال گذشته دبیرخانه این همایش در فرمانداری بم تشكیل و با همكاری مردم، مسئولان و نام‌آوران شهرستان در سراسر كشور كار خود را آغاز كرد.
متقی با برشمردن اهداف برگزاری این همایش تصریح كرد: یكی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش شناسایی شخصیت‌های برتر بمی در تمام زمینه‌ها در سراسر ایران و جهان، شناساندن آنها به عنوان الگوهای برتر به نسل جوان این شهرستان و ایجاد وحدت و انسجام میان نخبگان و نام‌آوران این شهرستان است.
وی خاطرنشان كرد: تاكنون پیگیری‌های زیادی برای شناسایی افراد انجام شده و از مردم و همچنین رسانه‌ها تقاضا داریم كه در فرصت باقیمانده همكاری لازم را با دبیرخانه همایش داشته باشند.
متقی با اشاره به 16 و 17 تیرماه به عنوان تاریخ برگزاری این همایش اظهار داشت: شماره تلفن‌های 03442512688 و 03442512691 آماده دریافت هرگونه اطلاعات هموطنان و شهروندان بمی از سراسر ایران و جهان در مورد نام‌آوران و فرهیختگان شهرستان بم است.



معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بم با بیان اینكه آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از دغدغه‌های مسئولان شهرستان بم است و در این زمینه اقدامات زیادی نیز صورت گرفته است، گفت: با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و همت و تلاش مسئولان شهرستان، سال جاری در شهرستان بم امكانات ورزشی بسیار خوبی در نقاط مختلف برای فعالیت ورزشی جوانان و نوجوانان فراهم شده است.
متقی افزود: با همكاری هیئت‌های ورزشی و برنامه‌ریزی‌های خوب انجام شده، امیدواریم كه تابستان سال جاری متفاوت از سال‌های گذشته باشد و روحیه شور و نشاط در جوانان و نوجوانان این شهرستان تقویت شود.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com