مدیر برنامه های شجریان: طی صحبتهایی که برای برگزاری کنسرت در تهران داشتیم قرار شد مهرماه سال جاری کنسرت هایی را در تهران برگزار کنیم...

به گزارش جام جم آنلاین، اجرای کنسرت محمدرضا شجریان همراه با گروه شهناز به سرپرستی مجید درخشانی در چهار شب در سالن همایش های برج میلاد قطعی شده است اما منتظر صدور مجوز از سوی ارشاد هستیم.
مدیر برنامه های شجریان با اعلام این خبر در توضیح مراحل برگزاری این کنسرت به مهر گفت: طی صحبتهایی که برای برگزاری کنسرت در تهران داشتیم قرار شد مهرماه سال جاری کنسرت هایی را در تهران برگزار کنیم.
علی رفیعی در پاسخ به چرایی تغییر نظر شجریان برای برگزاری کنسرت در ایران گفت:«ایشان محبوبیت زیادی در بین مردم دارد و اجرای کنسرت یکی از راههای برقراری ارتباط  با مردم هنر دوست است. از رو قرار بر این شد تا کنسرت گروه شهناز در چهار شب برگزار شود».
وی با اشاره به اینکه در این کنسرت آثار جدید گروه شهناز به روی صحنه می رود ، افزود: پس از این اجرا یک برنامه در شیراز خواهیم داشت و مجددا سه شب دیگر این گروه در تهران به اجرای برنامه می پردازد.
رفیعی گفت: برگزاری مجموع این کنسرتها در صحبت با مسئولان برج میلاد قطعی شده است و در حال حاضر مشغول انجام امور اداری برای اخذ مجوز هستیم.اشعار کار برای وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی فرستاده شده و قرار است طی دو هفته آینده جواب نهایی برای برگزاری این کنسرت ارائه شود.   
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir