زیر هشت
تصویربرداری این بخش‌ها كه جزو بخش‌های پایانی كار است، در حال حاضر در بیمارستان جواهریان ادامه دارد و پس از رفتن به چند...

 مجموعه تلویزیونی «زیر هشت» به كارگردانی «سیروس مقدم» از 20 تیرماه به روی آنتن شبكه یك می‌رود.
 
الهام غفوری كه تهیه‌كنندگی مجموعه تلویزیونی «زیر هشت» را برعهده دارد در گفتگو با فارس گفت: تا به حال حدود 80 درصد از تصویربرداری سریال انجام شده است.
وی افزود: تصویربرداری این بخش‌ها كه جزو بخش‌های پایانی كار است، در حال حاضر در بیمارستان جواهریان ادامه دارد و پس از رفتن به چند لوكیشن دیگر، تصویربرداری به پایان خواهد رسید.
وی ادامه داد: پخش این سریال قرار است از روز 20 تیرماه آغاز شود و هر شب ساعت 22:15 به روی آنتن خواهد رفت.
غفوری در ادامه درباره این كه آیا با آغاز پخش، تصویربرداری به پایان خواهد رسید، اظهارداشت: 24 قسمت‌ از سریال را آماده كرده‌ایم و به دلیل این كه قسمت‌های آماده‌ای داریم، مشكلی برای پخش نخواهیم داشت.
امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، كامران تفتی، كتایون امیرابراهیمی، آرش مجیدی، مریم بوبانی، آناهیتا افشار و... در كنار آتیلا پسیانی نقش‌های اصلی این كار را بازی می‌كنند.
این سریال پس از «نرگس» و «رستگاران» تازه‌ترین مجموعه هر شبی سیروس مقدم به حساب می‌آید.
لوكیشن‌های این سریال همگی در تهران است و طبق برنامه‌ریزی‌ها، گروه طی پنج ماه این كار را تصویربرداری خواهند كرد.
آخرین كار سیروس مقدم سریال «چاردیواری» است كه در نوروز 89 روی آنتن رفت.
«زیر هشت» توسط الهام غفوری برای گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما تهیه می‌شود.
عوامل اصلی این سریال عبارتند از: مدیر تولید: سیدرسول سیدحاتمی، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، صدابردار: سعید احمدی، طراح گریم: مجید اسكندری، مدیر تداركات: محمود اتحادی، برنامه‌ریز: فهیمه كمالی، دستیار اول كارگردان: سهیل بیرقی، منشی‌صحنه: فرشته عروجی و...
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir