خواننده سوسن خانم برای صدا و سیما کار تبلیغی ساخته كه قرار است بزودی پخش شود. فروزنده که مسئولیت این گروه زیرزمینی را برعهده دارد اخیرا در گفتگویی...
 
واكنش مخاطبان به رویدادهای فرهنگی – ورزشی
این روزها که جام جهانی 2010 آخرین روزهای خود را پشت‌سر می‌گذارد شاهد اشتباهات پرشمار گزارشگران هستیم که البته این اشتباهات هر روز بیشتر هم می‌شود . درست مثل بازی هلند و اروگوئه . عباراتی كه خیابانی، گزارشگر بازی به زبان می‌آورد را دیگر هیچ‌گاه نمی‌توان شنید . جملاتی كه آنقدر سوتی هستند كه دیگر تكرار نمی‌شوند . خیابانی گفت : «بیایید یكی از خونه های جدول فینالیست ها رو پر كنیم... البته فعلا با مداد ... عرض کردم با خودکار ننویسین کی میره فینال. حالا پاکش کنین تا همچنان خالی بمونه... فن بومل به واقع داماد مربی هلند هست و دختر اون رو گرفته.»
در بازی مکزیک و آرژانتین، خیابانی گفت : «داور کاملا گرفتار مکزیکی‌‌ها و آرژانتینی‌هاست.استراتژی‌ای که فقط مارادونا می‌تونه تصمیم بگیره که بشه یا نشه . مکزیک حریف ناجدی آرژانتین .» اینها فقط گوشه هایی از قدرت گزارشگران سیما در زیرپا گذاشتن اعصاب مخاطبان است.
مخاطبان پایگاه خبری جهان نیوز درباره گاف‌های گزارشگران تلویزیون می‌گویند: «خیابانی كه فقط عاشقه ماكه له‌له هست هر زمان بازیه رئاله امكان نداره از ماكه له‌له یادی نكنه / فردوسی پور و مزدک خیلی وقت طول می‌کشه تابشن خیابانی شیر چه پیر چه جوون هنوزم شیره / شما از این جمله خیابانی که در خلال یکی از بازی‌های جام 2010 وقتی یکی از بازیکن‌ها روی اون یکی خطا می‌کنه چی می فهمید؟ «داور دست به جیب میشه. بزارید ببینیم چه کارتی از جیبش در میاره؟ مسلما این کارت قرمز نیست» من که نفهمیدم خیابانی ما را چی حساب کرد و این حرفو زد / جدا وقتی خیابانی گزارش می‌کنه من صدای تلویزیون کامل قطع می‌کنم چون اینجوری حالش بیشتره بس که این جواد خیابانی الکی یه چیز من درآوردی میگه که اعصاب آدم خرد میشه وقتی که گیر میده به یه چیزی کلید می کنه مثلا موج مکزیکی خدا نکنه که این کارو تو ورزشگاه انجام بدن شروع می کنه به توضیح دادن خودشم کلی حال می کنه / جاودانی اخیرا یه جمله فجیع گفت من تا ابد یادم نمی ره:اگر داور اشتباه کنه به ضرر یک تیم عمل کرده ولی بازیکن اگه اشتباه کنه به ضرر یک کشور عمل کرده! آخه یعنی چی این جمله؟»
خواننده سوسن خانم برای صدا و سیما کار تبلیغی ساخته كه قرار است بزودی پخش شود. فروزنده که مسئولیت این گروه زیرزمینی را برعهده دارد اخیرا در گفتگویی اعلام می كند کاری تبلیغاتی آماده كرده است که تحویل موسسه سفارش دهنده آگهی شده و قرار است از صداوسیما به نمایش درآید. مسئول گروه «بر و بكس» در این خصوص گفته است درآمدهای مجاز گروهش از راه تبلیغات است و به درآمدهای گروه از راه موسیقی زیرزمینی اشاره ای نکرده است.
پیش از این كلیپ این موسیقی در بین مخاطبان جا باز كرده بود و حتی یكی از هفته‌نامه‌های پرتیراژ كشور با خواننده‌های این گروه مصاحبه كرده بود.
فردا گزارش می دهد این گروه قبلا آهنگ مبتذل سوسن خانم را اجرا کرده بود. مخاطبان خبر آنلاین در باره این خبر می گویند‌: «مردم عامه پسند و ساده اندیش که میگن ما هستیما / تشخیص ابتذال با شما نیست / موضوع خواستگاریه که با طنز بیان شده.باید یاد بگیریم که طنز با ابتذال فرق داره / فکر نان باشید خربزه آب است / آسیب شناسی این مطلب که چرا افراد زیر 30 سال ما سوسن خانم را می‌شناسند ولی اثری از علیرضا افتخاری گوش نمی‌دهند موضوع مناسب برای سایت شماست / این آهنگ مراحل خواستگاری تا ازدواج را به‌صورت ریتمیک بیان کرده حالا این کجاش ایراد داره/ بی‌زحمت یه قرارداد هم با خواننده اسمال آقا ببندند.»
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: tehrooz.com