پیت در این انیمیشن كامپیوتری به جای یكی از كاراكترهای مكمل قصه یعنی مترومن صحبت كرده كه یك ابرقهرمان ماجراجو است...

«برادپیت» سومین همكاری خود با یك فیلم انیمیشنی را به پایان رساند.این فیلم كه «مگامایند» نام دارد، هم‌اكنون در مراحل پایانی تولید است.
 پیت در این انیمیشن كامپیوتری به جای یكی از كاراكترهای مكمل قصه یعنی مترومن صحبت كرده كه یك ابرقهرمان ماجراجو است.
سازندگان فیلم از «مگامایند» به عنوان هجویه‌ای كمدی و خانوادگی بر فیلم‌های ابرقهرمانانه و كمیك استریپی اسم می‌برند كه در یك دنیای فانتزی رخ می‌دهد.
شخصیت مركزی ماجراهای فیلم مگامایند (با صدای«ویل فرل») یك ضدقهرمان قصه‌های كمیك استریپی است كه تمام دشمنان ابرقهرمان خود را از بین می‌برد. آخرین ابرقهرمانی كه توسط مگامایند از پادرمی‌آید، مترومن است و او كه دیگر كسی را برای مبارزه پیش روی خود ندارد، احساس افسردگی می‌كند. همین مسئله باعث می‌شود تا مگامایند یك ابرقهرمان جدید به نام تایتان خلق كند تا بتواند با او وارد یك مبارزه حساس شود.
«تیم مك گراس» كارگردان فیلم می‌گوید برادپیت با آن كه می‌دانست مترومن یكی از كاراكترهای مكمل قصه فیلم است، پذیرفت صدای خود را به او قرض بدهد.
«پیت» صدای خود را به یكی از شخصیت‌های مهم انیمیشن كامپیوتری «خوش قدم2» نیز قرض داده است.
این بازیگر اولین بار در انیمیشن سنتی «سندباد» (2003) بود،كه به جای یك كاراكتر كارتونی صحبت كرد.در این فیلم او به جای شخصیت اصلی قصه سندباد حرف زد اما این انیمیشن موفقیتی در جدول گیشه نمایش به دست نیاورد.
پیت این روزها در حال مذاكره با سازندگان درام دلهره آور و پررمز و راز «جزر و مد شدید» است كه قرار است در ان با «شیالابوف» همبازی شود.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: onlycinema.ir