شبكه یك سیما فیلم سینمایی «مكزیكی» را پخش می‌كند در این فیلم برد پیت و آنجلینا جولی بازی می‌كنند. پیت در این فیلم نقش راننده یك گروه مافیایی را بازی می‌كند...

به گزارش جام جم آن لاین،  گرمای بالای 40 درجه باعث تعطیلی امروز و فردا در بیشتر استان‌های كشور شد. این گرما كه باعث خانه‌نشینی مردم شده مخاطبان تلویزیون را نیز افزایش داده است. اما تلویزیون هم دستش خالی نیست و پخش فیلم‌های سینمایی خود را افزایش داده است.
امروز ساعت 14:30 شبكه یك سیما فیلم سینمایی «مكزیكی» را پخش می‌كند در این فیلم برد پیت و آنجلینا جولی بازی می‌كنند. پیت در این فیلم نقش راننده یك گروه مافیایی را بازی می‌كند.
دوشنبه ساعت 14:30 هم شبكه یك فیلم ایرانی خشاب خالی ساخته مسعود آب‌پرور را به نمایش می‌گذارد. در این فیلم پلیسی كاوه سماك‌باشی، لاله اسكندری، شبنم مقدمی، محمدرضا داوودنژاد و... ایفای نقش می‌كنند.
شبكه 2 سیما هم امروز و  فردا 4 فیلم سینمایی پخش می‌كند. یكشنبه ساعت 18:30 فیلم پاندای كونگ‌فوكار روی آنتن این شبكه می‌رود. داستان این فیلم انیمیشن در چین باستان می‌گذرد و ماجراهای خرس پاندایی را به تصویر می‌كشد كه به جنگ موجود خطرناكی به نام تای لانگ می‌رود. روز دوشنبه در همین ساعت شبكه 2 فیلم انیمیشن عصر یخبندان 3 را به نمایش می‌گذارد. این فیلم دنباله عصر یخبندان 1و 2 است. اسكرات همچنان به دنبال بلوط محبوب خودش است و در همین حال رابطه‌ای صمیمانه با سنجابی مونث پیدا می‌كند... مندی و الی در انتظار تولد فرزندانشان هستند و در این میان دیگو كه به حال آنها غبطه می‌خورد و قصد دارد برای خود خانواده‌ای دست و پا كند، چند تخم دایناسور را می‌دزد و این آغاز ماجراست... فیلم‌های اجیر شده و پلیس پر ماجرا هم ساعت 23:30 امروز  از شبكه 2 به نمایش در می‌آید.
فیلم‌های گوژپشت، آخرین میتران و مغازه عتیقه فروشی هم یكشنبه و دوشنبه از شبكه 4 سیما روی آنتن می‌رود. شبكه 3 نیز چند فیلم از جمله نبرد نهایی، خشم اژدها و تلافی را به نمایش می‌گذارد.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir