به گزارش هافینگتون پست، از دیگر بازیگرانی كه طی روزهای اخیر با چهره‌ای متفاوت از نقش‌های پیشین خود ظاهر شده است، «كامرون دیاز» 35 ساله است كه برای بازی در فیلم «پرستار خواهر من» حاضر شده تا

 
 «براد پیت»،كه همواره برای بازی در نقش جوان جسور شهرت دارد، این بار برای بازی در صحنه‌هایی از فیلم جدید «پرونده جذاب بنیامین باتوم»، ساخته «دیوید فینچر»، مجبور شده تا به گریم پیرمردی نحیف و رنجور با چهره‌ای نازیبا تن دهد.
این فیلم داستان مردی است كه زندگی خود را به جای نوزادی از پیرمردی آغاز كرده و به مرور زمان تواناتر و جوان‌تر از پیش می‌شود.
در این فیلم، علاوه بر «پیت»، «تیلدا سوینتون» و «كیت بلانشت» نیز بازی می‌كنند و تاریخ اكران این فیلم 19 دسامبر سال جاری اعلام شده است.
به گزارش هافینگتون پست، از دیگر بازیگرانی كه طی روزهای اخیر با چهره‌ای متفاوت از نقش‌های پیشین خود ظاهر شده است، «كامرون دیاز» 35 ساله است كه برای بازی در فیلم «پرستار خواهر من» حاضر شده تا موهای خود را از ته بتراشد و این بار با قیافه‌ای متفاوت جلوی دوربین برود.
بنا بر این گزارش، این فیلم كه هم‌اكنون در سانتا مونیكا در حال فیلمبرداری است، داستان مادری است كه در حمایت از دختر بیمارش كه به سرطان خود مبتلاست، حاضر می‌شود تا موهای خود را از ته بتراشد.
در این فیلم همچنین «سوفیا وسیلیوا» نقش دختر بیمار «دیاز» و «ابیگیل برسلین»، بازیگر فیلم «دختر كوچك آفتاب»، نقش دختر دیگر او را بازی می‌كند.
به گزارش فارس، كمی پیش نیز «تام كروز» نیز برای بازی در نقش «هافنر» 81 ساله، مؤسس یكی از مبتذل‌ترین مجلات غرب، در قالب چهره‌ای بسیار متفاوت از فیلم‌های قبلی خود یعنی با سری طاس، شكمی گنده و ظاهری نه چندان دلچسپ جلوی دوربین رفت.
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : ایرسان