"لئوناردو دی دکاپریو" بازیگر برجسته آمریکایی که در دو فیلم «جدا افتاده» و «الماس خونین» هنرنمایی کرده است ، در این فیلم در نقش " یان فلمینگ" ایفای نقش می کند...


 فیلمنامه ابتدایی این فیلم توسط "دامیان استیونسون" نویسنده انگلیسی نوشته شده و در آن اتفاقات دوران جنگ و تجربیات "فلمینگ" به عنوان زمینه‌هایی كه موجب نوشتن داستان‌های جیمز باند شد مطرح شده‌ است.

"لئوناردو دی دکاپریو" بازیگر برجسته آمریکایی که در دو فیلم «جدا افتاده» و «الماس خونین» هنرنمایی کرده است ، در این فیلم در نقش " یان فلمینگ" ایفای نقش می کند.

"ندرو لازار" که مسوولیت این پروژه را برعهده دارد ، طی سخنانی با تاکید بر این نکته که فیلم زندگی فلیمینگ با فیلم های "جیمز باند" تفاوت زیادی دارد ، گفت: راه‌های متفاوتی برای ارائه زندگی‌نامه وجود دارد و بسیار غیرمنطقی خواهد بود تصور كنیم این فیلم به سبك داستان‌های جیمز باند ساخته می‌شود.

این فیلم كه زندگی نگاری لحظه‌های مختلف حیات شخصی و اجتماعی فلمینگ است در آستانه ازدواج فلمینگ در سال 1952 و با فاصله كمی از انتشار اولین جلد داستان‌های مامور 007 "كازینو رویال" شروع می‌شود و پس از آن با فلاش بك به گذشته او می‌پردازد.
فلمینگ كه نویسندگی را با روزنامه‌نگاری شروع كرد مدتی برای موسسه رویترز در مسكو كار می‌كرد.
 
او پس از مدتی به لندن بازگشت و به عنوان كارگزار بورس مشغول به كار شد.
با روشن شدن شعله‌های جنگ جهانی دوم در سال 1939 او معاون شخصی دریادار "جان گادفری" شد كه رییس سرویس امنیت دریایی بود. او بعدها با الهام از شخصیت این فرد، كاراكتر جیمز باند را خلق كرد.
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : ایرسان