در خلاصه داستان سه زن آمده است: «مینو سرگردان در پی دخترش می‌گردد كه درمی‌یابد میراث كهنی را به یغما می‌برند. در این حین مادرش می‌گریزد...

 منیژه حكمت:
برای اكران «سه زن» در حال مذاكره هستیم
فیلمبرداری« لالایی‌ها« تا مرداد ماه تمام می‌شود 

 

منیژه حكمت كارگردان سینمای ایران این روزها در تدارك ادامه‌ی فیلمبرداری پروژه‌ی سینمایی «لالایی» است و در صدد اكران آخرین ساخته‌ی سینمایی‌اش «سه زن» هم هست.
این كارگردان در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبر داد كه؛ ادامه‌ی فیلمبرداری پروژه‌ی سینمایی «لالایی» طی 15 روز آینده در افغانستان، تاجیكستان، ازبكستان پی گرفته می‌شود.
او ادامه داد: بخشی از فیلمبرداری آن در ایران در ساری و كردستان باقی مانده است كه فكر می‌كنم بدین ترتیب، اواخر مرداد ماه فیلمبرداری آن تمام شود.
به گزارش ایسنا، در این فیلم بازیگری حضور ندارد و خود افراد هر منطقه حضور دارند. فیلمبرداری این فیلم را هومن بهمنش برعهده داشته است و پرویز آبنار، صدابردار، جعفر اروجی مدیرتولید، علی واجد سمیعی مجری طرح همكاری داشتند.
او همچنین گفت: برای نمایش «سه زن» در حال مذاكره با وزارت ارشاد هستیم تا بتوانیم برای عید فطر، فیلم را به نمایش عمومی بگذاریم.
«سه زن» طی ماههای گذشته با حضور در جشنواره برلین ، هنگ‌ كنگ و سپس جشنواره‌ی فیلم زنان سئول و ادینبورگ، حضور موفقی در عرصه‌ی بین‌المللی داشته است.
در خلاصه داستان سه زن آمده است: «مینو سرگردان در پی دخترش می‌گردد كه درمی‌یابد میراث كهنی را به یغما می‌برند. در این حین مادرش می‌گریزد و در زمان گم می‌شود. حالا سه زن دور از یكدیگر حرف‌ها، تردیدها و خیال‌های خود را در سفری بی‌انتها به تصویر می‌كشند. سفری در گذشته، درآینده و در زمان حال»
در «سه زن» نیكی كریمی، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، نازنین آقااحمدی، ستاره پسیانی، شهرزاد كمال‌زاده، نسیم امیرخسرو به ایفا نقش می‌پردازند و بازیگران مرد: رضا كیانیان، شاهرخ فروتنیان، خسرو احمدی، مهرداد ضیایی، احمد ساعتچیان و آتیلا پسیانی حضور دارند.
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : ایسنا