بازیگری حرفه من و معماری علاقه من است. انتخاب دبی به عنوان میزبان نخستین پروژه بزرگ ساختمان‌سازی من تصمیمی ساده بود. شما می‌توانید منتظر بنایی باشید که...

 

 براد پیت از تصمیم خود برای ساختن یک هتل بزرگ پنج ستاره با 800 اتاق در شیخ‌نشین دبی کشور امارات متحده عربی خبر داد.
ورایتی اعلام کرد هتل ستاره سرشناس هالیوودی سازگار با محیط زیست و دارای امکانات کاملا پیشرفته خواهد بود، اما هنوز زمان آغاز پروژه و میزان هزینه‌های آن مشخص نشده است.
پیت روز دوشنبه درباره تصمیم جدید خود گفت: بازیگری حرفه من و معماری علاقه من است. انتخاب دبی به عنوان میزبان نخستین پروژه بزرگ ساختمان‌سازی من تصمیمی ساده بود. شما می‌توانید منتظر بنایی باشید که نه تنها از لحاظ ظاهری خیره‌کننده و شگفت‌انگیز، بلکه دارای جذابیتی باورنکردنی برای بازدید یا اقامت باشد.
پیش از این چند شرکت بزرگ فیلمسازی از تمایل و برنامه خود برای ساختمان‌سازی در امارات سخن گفته بودند که از آن جمله می‌توان به استودیوهای یونیورسال، پارامونت، دریم ورکز انیمیشن و مارول اشاره کرد. تمام این استودیوها در حال تاسیس پارک‌های موضوعی در دبی هستند.
براد پیت اندکی پس از توفان کاترینا با همکاری یک شرکت مهندسی در لس آنجلس کار ساختن 150 منزل مسکونی در منطقه نیو اورلئانز را آغاز کرده و پنج میلیون دلار برای آن اختصاص داده است.

 


 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : خبرگزاری مهر