از تمامی نمایشنامه نویسان دعوت می‌شود دو نسخه از آثار خود را به همراه فرم های ثبت نام حداكثر تا تاریخ 30 آبان ماه به...
دومین مسابقه نمایشنامه نویسی كودكان و نوجوانان برگزار می‌شود
دومین مسابقه سراسری نمایشنامه‌نویسی برای كودكان و نوجوانان از سوی فرهنگسرای هنر با همكاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
موضوع مسابقه ، آزاد و با لحاظ ویژگی مخاطبان كودك و نوجوان است اما در شرایط كیفی یكسان موضوعات مرتبط با مسایل «كودك و شهر»‌ در اولویت است.
براین اساس با توجه به همزمانی سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهار نمایشنامه منتخب هیات داوران با موضوع «انقلاب اسلامی ایران» علاوه بر دریافت جوایز ویژه از حمایت‌های معاونت امور هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای تولید نیز برخوردار خواهند شد.
همچنین 4 نمایشنامه منتخب هیات داوران باموضوع «دفاع مقدس» نیز علاوه بر دریافت جوایز از بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برای تولیدحمایت خواهند شد.
"صبر، پایداری و مقاومت در برابر نابرابری‌ها و بی‌عدالتی‌ها" "دفاع ا ز میهن، عقیده و وطن دفاع مقدس، الگویی برای غلبه بر دشمن"؛" نبرد با ستم و ظلم در هر وقت و هر شرایط" و "سهم كودكان در دوران دفاع مقدس" از موضوعات محوری این بخش است.
در همین حال 4 نمایشنامه منتخب هیات داوران با موضوع «نماز»‌ هم از حمایت‌های ویژه ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برخوردار خواهند شد.
در هر یك از دو بخش موضوعی آزاد و دفاع مقدس به نفرات اول، دوم و سوم به ترتیب مبالغ 45، 30 و 15 میلیون ریال جایزه نقدی همراه با چاپ متن و ایجاد امكان عمومی نمایش اهدا خواهد شد.
از تمامی نمایشنامه نویسان دعوت می‌شود دو نسخه از آثار خود را به همراه فرم های ثبت نام حداكثر تا تاریخ 30 آبان ماه به نشانی،‌ تهران، خیابان شریعتی، خیابان جلفا، كانون نمایش فرهنگسرای هنر ارسال و برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20-22872818 تماس حاصل كنند.
 
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: هموطن سلام