...از خوانندگان جوان موسیقی پاپ در فیلم سینمایی "آن سوی پرچین" به کارگردانی محسن محسنی‌نسب به ایفای نقش می‌پردازد

 
علی اصحابی از خوانندگان جوان موسیقی پاپ در فیلم سینمایی "آن سوی پرچین" به کارگردانی محسن محسنی‌نسب به ایفای نقش می‌پردازد.
محسنی‌نسب گفت: تاکنون حضور اصحابی و سارا خوئینی‌ها در فیلم قطعی شده و محمدرضا شریفی‌نیا نیز در انتخاب بازیگران ما را یاری می‌کند. اصحابی در "آن سوی پرچین" نقش یک خواننده را بازی می‌کند که مشکلاتی در زندگی خود دارد. به زودی دو چهره دیگر نیز به عنوان بازیگر اصلی به این گروه می‌پیوندند.
وی درباره تاخیر شروع فیلمبرداری این فیلم که پیش از این قرار بود بعد از تعطیلات خرداد کلید بخورد گفت: متاسفانه سازمان زندان‌ها هنوز مجوز لازم را برای گرفتن صحنه‌هایی از "آن سوی پرچین" در زندان اوین صادر نکرده و ما همچنان منتظر مجوزیم. البته دو بازیگر دیگر فیلم نیز هم اکنون مشغول کار در پروژه دیگری هستند.
عوامل تولید این فیلم که حدود 50 درصد آن در تهران و بخش‌های دیگر آن در شهر نور فیلمبرداری خواهد شد عبارتند از مدیر فیلمبرداری: فرشاد گلسفیدی، صدابردار: علیرضا کلانتری، طراح گریم: علی محسنی‌نسب، مدیر تولید: کامران دانش‌جم، برنامه‌ریز: امید ایرانپور، عکاس: عسل هاشمی و سرمایه‌گذار و مجری طرح: امید امیدی.
محسنی‌نسب طراح صحنه و لباس و تهیه‌کننده پروژه سینمایی "آن سوی پرچین" نیز هست و فیلم داستان سه زندانی را روایت می‌کند که یکی قاتل است، دیگری به خاطر نپرداختن مهریه در زندان است و نفر سوم ورشکسته شده است.
محسنی‌نسب فیلم‌های بلند سینمایی "مشت بر پوست"، "شیرهای جوان"،"یاس‌های وحشی"، "یورش" و "آخرین مرحله" را در کارنامه دارد و "آن سوی پرچین" نخستین فیلم او پس از شش سال است.

 گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : فیلم نیوز