پائولو كوئلیو برای ساخت اولین فیلم بلند خود با عنوان «ساحره‌ی آزمایشگاهی»، به كاربران اینترنتی فرصت...

پائولو كوئلیو برای ساخت اولین فیلم بلند خود با عنوان «ساحره‌ی آزمایشگاهی»، به كاربران اینترنتی فرصت و وعده‌ی جایزه داد. 
كوئلیو این فیلم را با الهام از آخرین كتاب خود، «ساحره‌ی پورتوبلو»، به تصویر خواهد كشید و برای ساخت آن، از كاربران سایت مای اسپیس (Myspace) خواسته است، ترانه‌ها و كلیپ‌های ویدئویی خلاقانه‌ی خود را ارائه دهند، تا از میان آن‌ها، 15 كلیپ ویدئویی و 16 ترانه را برای فیلمش انتخاب كند.
تمامی كاربران در كشورهای مختلف برای ارائه‌ی آثار خود مجازند و از روز 16 ژوئن تا 25 ژولای (27 خرداد تا 4 مرداد) فرصت خواهند داشت تا برای كسب جایزه‌ی سه‌هزار یورویی از طرف كوئلیو اقدام كنند.
هریك از فیلم‌های كوتاه كاربران اینترنتی بر اساس یكی از روایت‌های كتاب «ساحره‌ی پورتوبلو» و 15 شخصیت اصلی داستان خواهد بود.
كاربران می‌توانند فیلم‌ها را به هر زبانی می‌توانند ارائه كنند؛ اما چنان‌چه به زبان‌هایی غیر از انگلیسی، اسپانیولی، پرتغالی و فرانسوی باشند، به زیرنویس نیاز خواهند داشت.
به گزارش رویترز، كوئلیو در این‌باره گفت: «من یكی از كاربران پروپاقرص سایت مای اسپیس هستم كه در سه ‌سال گذشته، ارتباط خوبی با طرفدارانم برقرار كرده‌ام. وقتی تصمیم به ساخت اولین فیلمم به كمك خوانندگان آثارم گرفتم، این سایت به ذهنم خطور كرد. توانایی این سایت در برقراری ارتباط با هنرمندان، موسیقی‌دانان و فیلم‌سازان در سراسر جهان بی‌مانند است.»

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : ایسنا