جلال مقامی به عنوان مجری در شروع هر برنامه صرف باز كردن بستر موضوعی و شرحی...


 مجموعه 26 قسمتی «سینمای دینی» به تهیه‌كنندگی فرشاد منجزی و با محوریت بررسی سینمای دینی جهان در مركز سیما فیلم تهیه و تولید می‌شود.  
 به نقل از سایت خبری سیما فیلم، جلال مقامی، گوینده و دوبلور پیشكسوت صداوسیما چندی قبل با پیوستن به گروه تولید «سینمای دینی» كارش را به عنوان مجری بخش های ابتدایی و پایانی این مجموعه آغاز كرد.
بنابر اعلام فرشاد منجزی، تهیه كننده «سینمای دینی»، جلال مقامی به عنوان مجری در شروع هر برنامه صرف باز كردن بستر موضوعی و شرحی بر عناوین آن، برنامه را آغاز می كند.گفت وگو با مهمانان برنامه به عهده دو تن از كارشناسان این مجموعه است و مجری صرفاً در دو بخش عنوان شده، برنامه را بدون حضور میهمان اجرا می كند.
مجموعه «سینمای دینی» در حال حاضر ضبط بخش های ابتدایی و پایانی را با حضور مجری از سر می گذراند. از طرفی بخش هایی نیز از فیلم‌های سینمایی یاد شده گزینش شده تا در لا به لای هر برنامه و متناسب با موضوع آن، نمایش داده شود.
به عنوان مثال، بخش‌هایی از فیلم های «مسیر سبز»،«چه رویاهایی می آیند؟»،«مصائب مسیح»و... در برنامه نمایش داده خواهد شد.
موسیقی برنامه «سینمای دینی» نیز توسط بهروز سیاف زاده در حال ساخت است. در این برنامه متناسب با موضوع های خاص بررسی سینمای دینی، كارشناسانی مرتبط با موضوعات یاد شده، دعوت خواهند شد تا ضمن بحث و گفت وگو این مقوله مهم نیز مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.
مجید شاه‌حسینی، سیدمهدی شجاعی، محمدرضا اصلانی، فاطمه راكعی، مجید رضابالا، سیدمجتبی حسینی و... از چهره هایی هستند كه در طول این 26 قسمت در برنامه حضور خواهند داشت. هدایت بحث و گفت وگوها نیز به عهده دكتر فاطمی و دكتر قهرمانپور خواهد بود.
این برنامه ضمن بررسی فیلم‌های دینی تاریخ سینما، موضوعاتی چون عبادت، عرفان، شیطان و... را نیز در سینمای دینی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌دهد.
«سینمای دینی» طی 26 قسمت 40 دقیقه ای توسط فرشاد منجزی در مركز سیما فیلم تهیه و تولید می‌شود.
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :خبرگزاری فارس