براد پیت
قصه فیلم 10 سال پس از زمانی اتفاق می‌افتد كه آدم‌ها توانسته‌اند بر اپیدمی مرگبار زامبی‌ها غلبه كنند. نبرد نوع بشر با آنها، به عنوان جنگ جهانی...
 
«جنگ جهانی ضد» یك كمدی ـ اكشن درام است كه قصه‌اش را با لحنی تـرسنـاك تعریف می‌كند و حال و هوایی علمی ـ تخیلی دارد. پیش تولید این فیلم تازه شروع شده و به احتمال زیاد تابستان سال آینده میلادی كار فیلمبرداری آن شروع می‌شود.
براد پیت برای بازی در نقش اصلی این درام كمدی و علمی ـ تخیلی انتخاب شده است. جنگ جهانی ضد، براساس قصه كتاب مكس بروكس ساخته می‌شود و مارك فورستر كارگردان آن است. تهیه‌كنندگان فیلم هم‌اكنون مشغول انتخاب بقیه بازیگران آن هستند. قصه فیلم 10 سال پس از زمانی اتفاق می‌افتد كه آدم‌ها توانسته‌اند بر اپیدمی مرگبار زامبی‌ها غلبه كنند. نبرد نوع بشر با آنها، به عنوان جنگ جهانی ضد شناخته می‌شود. قصه فیلم زندگی بازماندگان این جنگ و تلاش آنها برای حفظ موجودیت بشر را به نمایش می‌گذارد.
براد پیت تازه از همكاری با عوامل تولید انیمیشن سه بعدی «خوش‌قدم» فارغ شده است. او به عنوان صداپیشه، صدای خود را به یكی از كاراكترهای اصلی قصه فیلم قرض داده است. هم‌اكنون درام اجتماعی «درخت زندگی» از این فیلمساز آماده نمایش است.
این فیلم برای اواخر فصل بهار روی پرده سینماهای جهان می‌رود. پیت یكی از بازیگران اصلی كمدی ورزشی «هانی بال» نیز هست كه برای نمایش عمومی در فصل تابستان آینده آماده شده است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir