سریال وفا
مجموعه مناسبتی پرمخاطب "وفا" با بازی فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ و هانیه توسلی برای اولین بار در نوروز...
 
پخش مجموعه تلویزیونی پرمخاطب "وفا" به کارگردانی محمد حسین لطیفی از هفته آینده آغاز خواهد شد.
 مجموعه مناسبتی و به یاد ماندنی محمد حسین لطیفی از یکشنبه هفته آینده از شبکه 3 سیما پخش می‌شود. "وفا" از روز یک‌شنبه 14 آذرماه هر شب به جز روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت 19:15 بر روی آنتن این شبکه قرار خواهد گرفت.
          
مجموعه مناسبتی پرمخاطب "وفا" با بازی فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ و هانیه توسلی برای اولین بار در نوروز سال 1385 از شبکه 3 سیما پخش شد و مورد اقبال عمومی مخاطبان قرار گرفت.
"وفا" داستان جوانی به نام ژوبین پناهی است که به جرم جاسوسی برای کشور اسرائیل در لبنان زندانی است. او به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس، پیدا کرده به بیمارستان منتقل می‌شود. در این زمان مامور ویژه‌ای از طرف موساد و سازمان امنیت ملی اسرائیل برای ربودن او از آسایشگاه روانی وارد ایران می‌شود و...
این مجموعه تلویزیونی بر اساس فیلمنامه‌ای از علیرضا افخمی در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور تهیه شده و در آن علاوه بر بازیگران یاد شده فرهاد اصلانی، الیزابت امینی، محسن قاضی‌مرادی، مهوش وقاری و رضا ایرانمنش و بازیگران لبنانی عدی رعد، حسن عدنان، گیریتا غون و آنجو حمید ایفای نقش کرده‌اند.
محمدحسین لطیفی ساخت مجموعه‌های موفق و پرمخاطب "همسایه‌ها"،‌ "سفر سبز"، "صاحبدلان" و "نردبام آسمان" را در ژانر تاریخی در کارنامه تلویزیونی خود به ثبت رسانده‌ است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir