«مجتبی انصاری»، رییس دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس با بیان این مطلب به میراث خبر گفت:«موافقت اصولی با راه اندازی...
   گرایش های هنر اسلامی و معماری اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تربیت مدرس راه اندازی می شود.
 «مجتبی انصاری»، رییس دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس با بیان این مطلب به میراث خبر گفت:«موافقت اصولی با راه اندازی دو رشته معماری اسلامی و هنر اسلامی با گرایش کارشناسی ارشد گرفته شده است و از سال آینده یکی از این دو رشته که دانشکده آمادگی بیشتری برای پذیرش دانشجو برای آنها داشته باشد، دانشجو می گیریم.»
 وی ادامه داد:« برای افزودن این رشته ها باید تعداد اعضای علمی ما حداقل یک نفر افزایش پیدا کند. بنابراین فعلا راه اندازی هردوی آنها قطعی نیست. به همین دلیل در ابتدا به صورت یک در میان در هرسال در این رشته ها دانشجو می گیریم و برای راه اندازی هر دوی آنها گروه باید تشکیل جلسه بدهد تا قطعیت راه اندازی هر دو و جزییاتی مثل زمان انتشار آگهی برای عضویت در هیات علمی را مشخص کند.»
 به گفته انصاری دانشکده هنر و معماری تربیت مدرس در حال پیگری راه انداری رشته های کارشناسی ارشد سینما و بازیگری وگرایشی جدید در شهرسازی در این دانشگاه نیز هست.
 این دانشکده هم اکنون 10 گروه فعال دارد و دانشجویان را در مقطع تحصیلات تکمیلی در 12 رشته کارشناسی ارشد و در3 رشته دکتری پذیرش می کند.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.chn.ir