وی با بیان این مطلب به روزنامه "فرانکفورتر روندشاو" چاپ آلمان گفت بدلیل حضور شخصی در عراق و برخورد از نزدیک با...

  این بازیگر زن هالیوود گفت در انتخابات ریاست جمهوری چهارماه آینده آمریکا به "جان مک کین" بخاطر سیاسیتش در مورد عراق رای می دهد.
 "آنجلینا جولی" به احتمال زیاد در انتخابات ماه نوامبر به مک کین رای می دهد. وی با بیان این مطلب به روزنامه "فرانکفورتر روندشاو" چاپ آلمان گفت بدلیل حضور شخصی در عراق و برخورد از نزدیک با اوضاع این کشور و آوارگان جنگ عراق حاضر است به مک کین رای دهد.
این بازیگر زن 33 ساله آمریکایی افرود: با این حال در تصمیم گیری نهایی بدلیل تغییر سیاستها و یا با مقایسه اولویتهای خود، این حق را خواهم داشت که عقیده خود را تغییر دهم. به گفته جولی مساله عراق یکی از مهمترین مسائلی است که در انتخاب نامزد مورد علاقه وی موثر خواهد بود.
وی با اشاره به نظر باراک اوباما در خروج سریع نظامیان آمریکایی از عراق گفت: من در دیدار اوایل سال خود از عراق، با سربازانی برخورد کردم که خواهان بازگشت به خانه بودند، اما خیلی های دیگر به من می گفتن که حاضرند تا زمان برقراری امنیت در این کشور و برای کمکهای انسانی در این کشور بمانند.
آنجلینا جولی در سال 2001 بعنوان سفیر ویژه سازمان ملل در امور آوارگان انتخاب شد. وی در این مدت از کشورهای عراق، چاد، سومالی و پاکستان سفر کرده است.
 

 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.IranNewsAgency.com