اساس این خبر، در بخش كارگردانان نیز در تلاش است تا آثار برگزیده‌ای از سینماگرانی چون: ابراهیم حاتمی‌كیا، مسعود كیمیایی و كمال تبریزی به شكل...
   مؤسسه رسانه‌های تصویری معاونت امور سینمایی قصد دارد در حركتی تازه، مجموعه‌ای از فیلم‌های كارگردانان و بازیگران مطرح سینمای ایران را منتشر كند.
بر اساس این گزارش، این مؤسسه درصدد است در اولین قدم این پروژه، در بخش انتشار آثار بهترین بازیگران سینمای ایران، نخستین مجموعه را به «پرویز پرستویی» اختصاص دهد.
بر اساس این خبر، در بخش كارگردانان نیز در تلاش است تا آثار برگزیده‌ای از سینماگرانی چون: ابراهیم حاتمی‌كیا، مسعود كیمیایی و كمال تبریزی به شكل مجموعه‌های جداگانه و بسته‌بندی‌های شكیل منتشر سازد كه احتمالا مجموعه آثار انتخاب شده از یك یا دو نفر از این كارگردانان همزمان با «جشن سینما»‌ به دست مخاطبان سینما خواهد رسید.
این مؤسسه مصمم است مجموعه‌ بهترین آثار بازیگران و كارگردانان سینمای ایران را همزمان با برگزاری دوازدهمین جشن خانه سینما در قالب DVD اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.
این برنامه‌ها، در ادامه برنامه توزیع بسته سینمایی مؤسسه رسانه‌های تصویری است. این مؤسسه امسال مجموعه‌ای از فیلم‌های برگزیده سینمایی دفاع مقدس را به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر عرضه كرده بود.
آژانس شیشه‌ای، گروهبان، افق، روبان قرمز، كانی مانگا، میم مثل مادر، ازكرخه تاراین، سفر به چزابه، روز سوم و متولد ماه‌مهر از جمله آثار این مجموعه بودند.
 
 
 

 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:خبرگزاری فارسI