وی درباره سری تابستانی برنامه‌ی «عمو پورنگ» خاطرنشان كرد: در این برنامه عموپورنگ و امیرمحمد یك شبكه كودك تأسیس می‌كنند كه این شبكه از بخش‌های مختلفی چون...
 با وقفه‌ای حدود یك‌ماهه برنامه‌ی «عمو پورنگ» از یكی ـ دوهفته آینده مجددا، به روی آنتن می‌رود.
مسلم آقاجان‌زاده ـ تهیه‌كننده ـ با اعلام این‌كه برنامه‌ی تابستانی «عموپورنگ» هم‌اینك در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد، آغاز پخش آن را یكی ـ دوهفته آینده دانست.
وی درباره سری تابستانی برنامه‌ی «عمو پورنگ» خاطرنشان كرد: در این برنامه عموپورنگ و امیرمحمد یك شبكه كودك تأسیس می‌كنند كه این شبكه از بخش‌های مختلفی چون دوبله، دوربین مخفی و اخبار تشكیل شده است.
مسلم آقاجان‌زاده پخش برنامه‌ی تابستانی «عمو پورنگ» را همانند گذشته به صورت یك روز در میان دانست كه در كنار پخش برنامه زنده بخش‌های تولیدی نیز به آن اضافه می‌شود.
وی كه در گذشته پخش‌نشدن برنامه «عمو پورنگ» در تابستان را احتمال داده بود، در این‌باره توضیح داد: نظرات مردمی نشان از تمایل آنان به پخش مجدد برنامه «عموپورنگ» داشت. ضمن این‌كه نظر مدیران سیما نیز برآن بود كه پخش برنامه در ماه‌هایی كه زمان فراغت كودكان است، ادامه یابد. بنابراین ویژه برنامه تابستانی «عموپورنگ» با آیتم‌های جذاب و دیدنی از یكی ـ دوهفته دیگر آغاز می‌شود و هر قسمت از آن 40 دقیقه به طول می‌انجامد.
مسلم آقاجان‌زاده كه پیش از این ساخت مسابقه‌ای بزرگ با حضور داریوش فرضیایی (عموپورنگ) خبر داد بود، پخش این مسابقه را به پس از تابستان موكول دانست تا امكانات و دوره‌هی این مسابقه فراهم شود.

 
 

 

 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.Isna.ir